Nima Marketing Day 2017: The Prequel
- Algemeen
- 17 mei 2017 @ 11:31
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- KennissessieVideoCommunicatie
- 17 mei 2017 @ 11:31
- Redactie MarketingTribune
Op dinsdag 20 juni is het zover: de Nima Marketing Day, georganiseerd door Nima en BBP Media (uitgever van MarketingTribune). Zojuist is de teaser vrijgekomen.
Naar verwachting komen er tussen de 1.200 en 1.400 marketeers naar DeFabrique in Utrecht. Belangrijkste onderliggende thema is 'persoonlijke ontwikkeling in marketing, communicatie en sales', belicht in de breedste zin van het woord. Toegankelijkheid speelt daarbij een belangrijke rol. Dat geldt dus ook voor de virtuele omgeving en voor niet-leden.
In onderstaande 'prequel' geeft Luuk Ros antwoord op de vraag: waar is het, waarom doen we het en wie verwachten we? Oordeel zelf:
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Campagne 'Kom niet naar Den Bosch' werkt...
- Campagne Bridging the Cap steunt jongvolwassenen met kanker
- Donny Roelvink ambassadeur Movember 2024
- Online campagne EasyPark: ‘Parkeren? Ik denk er niet aan’
- Onderzoek: 'Jongeren gevoeliger voor reacties op social dan...
- Ed Stibbe over PIM nominatie 'Duurzame Verleiding'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing