[video] A'dam Tower bijzonder benaderd
- Algemeen
- 6 mei 2016 @ 08:55
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- NieuwkomersVideo
- 6 mei 2016 @ 08:55
- Redactie MarketingTribune
De A'dam Toren wordt mei 2016 stapsgewijs in gebruik genomen. Recent trok Massive Music als eerste huurder het pand in. Later worden onder meer het observatiedek, het ronddraaiende restaurant en de membersclub gestart. In juli dit opent vervolgens Sir Adam, een hotel met 110 kamers. Shelter, de club in het souterrain van het pand, gaat in september open. Op Bevrijdingsdag greep MarketingTribune de kans om de nieuwe toren op deze bijzondere manier te benaderen.
Inmiddels is de ticketverkoop begonnen voor de nieuwste toeristische attractie van de stad: het observatiedek van de A'dam Toren. Vanaf 14 mei kunnen bezoekers voor vijftien euro de bovenste verdieping van het 85 meter hoge gebouw beklimmen. Later wordt ook een schommel op het dak geïnstalleerd, waarmee het publiek voor tien euro meer over de rand van de toren kan schommelen. Onlangs werd bekend dat Heineken een partnership heeft gesloten met de nieuwe Amsterdamse eyecatcher. Het biermerk is de komende tien jaar de brandpartner van deze voormalige Shell-toren tegenover Amsterdam Centraal. Op Koningsdag hield Heineken met KLM al een feestje in de top van de toren met ingevlogen winnaars van een speciale wedstrijd.
Over het water lopen
De uitreiking van de vakprijs Espix is het eerste grote event waarbij de marcom-branche de toren betreedt. MarketingTribune benaderde de A'dam Tower alvast op een bijzondere wijze, omdat het maar eenmalig mogelijk was: lopend over het water van het IJ. Korte impressie. (PvWK)
- 110
- september
- Massive Music
- water
- ronddraaiend
- Shelter
- pontonbrug
- hotel
- de club
- Bevrijdingsdag
- restaurant
- membersclub
- Sir Adam
- souterrain
- opening
- A'dam Toren
- observatiedek
- IJ
- kamers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Campagne 'Kom niet naar Den Bosch' werkt...
- Campagne Bridging the Cap steunt jongvolwassenen met kanker
- Donny Roelvink ambassadeur Movember 2024
- Online campagne EasyPark: ‘Parkeren? Ik denk er niet aan’
- Onderzoek: 'Jongeren gevoeliger voor reacties op social dan...
- Ed Stibbe over PIM nominatie 'Duurzame Verleiding'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing