Personele wijziging Jaguar Land Rover
- B2b
- 14 mei 2021 @ 10:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 14 mei 2021 @ 10:12
- Sjaak Hoogkamer
Per 15 mei 2021 maakt Aldo van Troost (links op foto) de overstap naar de functie van Experiential Manager Jaguar Land Rover BeNelux. Op dezelfde datum start Valentijn Braam (rechts op foto) als Communications & PR Manager voor de twee merken voor de Nederlandse markt.
Zowel Van Troost als Braam is afkomstig uit de eigen organisatie en beiden hebben ruime communicatie- en merkervaring.
Van Troost was de afgelopen jaren Marketing Communicatie Manager Jaguar en daarna PR Manager Jaguar Land Rover Nederland. Over zijn nieuwe functie zegt hij: ‘Het is mooi om weer een nieuwe uitdaging aan te gaan voor deze twee iconische merken en om samen met de collega's en retailers onze Customer Experiences naar een nog hoger niveau te brengen in de BeNeLux.’
Braam is in zijn nieuwe functie vanaf 15 mei 2021 verantwoordelijk voor de Communicatie en de PR voor Jaguar en Land Rover in Nederland. Braam daarover: ‘Door de functies van Communicatie en PR samen te voegen kunnen we de gehele communicatie voor de Nederlandse markt nog meer laten aansluiten en efficiënter maken.’
Valentijn Braam was de afgelopen jaren Marketing Communicatie Manager Land Rover en daarna Communications Manager Jaguar Land Rover Nederland.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 44,... 01-11-2024
- Zzp’er toegesproken door toekomstige... 31-10-2024
- Nieuwe belangenvereniging... 31-10-2024
- Stevige groei OOH-markt in Q3 202430-10-2024
- KVK start audiocampagne in... 29-10-2024
- De marketingtransfers van week 43,... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing