Elastique ontwikkelt memberplatform voor FIFPRO

  • Bureaus
  • 13 jan 2020 @ 10:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

FIFPRO heeft na een marktoriëntatie Digital Agency Elastique gekozen als partner. FIFPRO is de internationale vakbond voor professionele voetballers. Elastique zal FIFPRO ondersteunen in de totstandkoming van hun digitale transformatie.

Elastique bouwde onder meer een internationaal member platform voor FIFPRO en gaat bovendien op strategisch, creatief als technisch gebied adviseren. Britta Sluis, General Manager FIFPRO: ‘Als onderdeel van onze digitale transformatie gaan we de komende jaren nog meer stappen maken in het optimaliseren van het contact met de verschillende lokale voetbalvakbonden (ruim 60 members in dito landen) en 60.000 aangesloten professionele voetballers. Belangrijk onderdeel van deze transformatie is de bouw van een platform dat onze members ondersteunt in het uitoefenen van hun taken. Met diverse tools in het platform willen wij onze members op allerlei intelligente en snellere manieren faciliteren. In 2020 zullen nog minimaal 6 nieuwe onderdelen in het platform geïntroduceerd worden.’

Danny Brugman, Client Services Director Elastique: ‘FIFPRO gelooft in onze wisdom to magic aanpak waarmee we tot digitale oplossingen komen en daarmee een belangrijke bijdrage aan de digitale doelen van FIFPRO leveren. Onze aanpak heeft al geresulteerd in de succesvolle introductie van de eerste onderdelen van het member platform.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken