Moco Museum kiest voor M2Media
- Bureaus
- 21 jan 2020 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Pitches
- 21 jan 2020 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
Moco heeft na een pitchtraject gekozen voor M2Media (onderdeel van Candid) als nieuwe mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele media.
Het Moco Museum is een particulier museum gevestigd aan het Museumplein te Amsterdam. Het is een instituut dat zich toelegt op het exposeren van moderne en hedendaagse kunst. Het museum wil naar eigen zeggen moderne en hedendaagse kunst toegankelijk maken voor een breed en jong publiek.
Het Moco Museum,particulier museum aan het Museumplein te Amsterdam, brengt haar mediabelangen onder bij M2Media
Walther Bakker, Manager Marketing & Sales Moco Museum: ‘M2Media heeft ons verrast met een slimme inzet van Out of Home waardoor het effect van het medium duidelijk wordt op de ticketverkoop. Daarnaast had M2Media de beste klik op ambitie en energie met het Moco Museum.
Jasmijn Bouwmeester, Client Service Director bij M2Media, vult aan: ‘Effect toekennen van verschillende mediumtype voor offline transacties is voor de culturele sector dé manier om op te schalen in ticketverkoop. We kijken er naar uit om samen het Moco Museum nog populairder te maken onder toeristen en Nederlanders.’
Foto: Mocomuseum.com
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024