Albert Heijn: 'prijsfavorieten' centraal in nieuwe commercial

  • Bureaus
  • 24 apr 2020 @ 13:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCommercials

In de nieuwe commercial van Albert Heijn (zondag op tv, nu hier te zien) worden de zogenoemde Prijsfavorieten in groente en fruit onder de aandacht gebracht.

'Want een beetje gezond en betaalbaar eten vinden we in deze tijd belangrijker dan ooit’, aldus de supermarktketen.

In de commercial zien we een herkenbare corona-/thuiswerksituatie: supermarktmanager Ilse staat in de keuken te videobellen en koken tegelijk, terwijl Bart aan de keukentafel in videovergadering zit. Ze kletst met haar vriendinnen over de Prijsfavorieten van Albert Heijn, totdat manlief -in boxershort- door het beeld loopt.

De commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, wordt vanaf aanstaande zondagavond op televisie uitgezonden. Bekijk ‘m hier alvast:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken