Huawei lanceert ‘Rethink Possibilities’-campagne
- Bureaus
- 24 aug 2020 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoCampagnesDigitaal
- 24 aug 2020 @ 10:46
- Lucas Boon
Elektronicamerk Huawei lanceert een nieuw e-commerce-platform in Nederland. De begeleidende videocampagne 'Rethink Possibilities' moet jongeren laten zijn welke mogelijkheden 'het nieuwe normaal' hen biedt.
Doel van de campagne, ontwikkeld door Vice+, is om de producten van Huawei onder de aandacht te brengen. In de campagne zien we hoe drie jonge talenten beïnvloed zijn door de coronamaatregelen en welke mogelijkheden dit voor hen meebrengt. Zo vertelt skateboarder Douwe Macaré (zie onder) hoe hij de afgelopen maanden een nieuwe wereld heeft ontdekt waarin hij ongestoord kon trainen op plekken waar hij voorheen nooit kwam. De komende weken worden de verhalen met zangeres Gaidaa en kunstenaar Saša Ostoja gedeeld.
Charlotte van Bochove, head of communications bij Huaweui CBG Nederland, zegt: 'Met de campagne willen we jonge mensen aanmoedigen hun eigen pad te bewandelen in deze moeilijke periode. Dit sluit aan bij onze visie om de Huawei Store te lanceren: een plek waar consumenten een breed scala aan innovatieve producten kunnen vinden die helpen met het creëren van een eigen nieuwe normaal.'
Bekijk het platform hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- VGZ vervolgt campagne met Eva Eikhout05-11-2024
- Adnight pakt na Amsterdam en Brussel... 04-11-2024
- ‘Digitaal knooppunt’ maakt... 31-10-2024
- De toenemende groei van podcasts en... 30-10-2024
- ANWB zet captcha in bij... 29-10-2024
- Gouden Zaag 2024 van start25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing