Huawei lanceert ‘Rethink Possibilities’-campagne

  • Bureaus
  • 24 aug 2020 @ 10:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoCampagnesDigitaal

Elektronicamerk Huawei lanceert een nieuw e-commerce-platform in Nederland. De begeleidende videocampagne 'Rethink Possibilities' moet jongeren laten zijn welke mogelijkheden 'het nieuwe normaal' hen biedt.

Doel van de campagne, ontwikkeld door Vice+, is om de producten van Huawei onder de aandacht te brengen. In de campagne zien we hoe drie jonge talenten beïnvloed zijn door de coronamaatregelen en welke mogelijkheden dit voor hen meebrengt. Zo vertelt skateboarder Douwe Macaré (zie onder) hoe hij de afgelopen maanden een nieuwe wereld heeft ontdekt waarin hij ongestoord kon trainen op plekken waar hij voorheen nooit kwam. De komende weken worden de verhalen met zangeres Gaidaa en kunstenaar Saša Ostoja gedeeld.

Charlotte van Bochove, head of communications bij Huaweui CBG Nederland, zegt: 'Met de campagne willen we jonge mensen aanmoedigen hun eigen pad te bewandelen in deze moeilijke periode. Dit sluit aan bij onze visie om de Huawei Store te lanceren: een plek waar consumenten een breed scala aan innovatieve producten kunnen vinden die helpen met het creëren van een eigen nieuwe normaal.'

Bekijk het platform hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken