Zorgverzekeraar ONVZ kiest voor Open Now
- 15 sep 2021 @ 12:47
- Ryan Baij
ONVZ heeft na een pitchtraject voor Open Now gekozen. Met deze samenwerking kiest de specialist in zorgverzekeringen voor een nieuw merk- en salescampagneconcept en wordt er afscheid genomen van ‘Wees vrij’.
De nieuwe campagne, die komend najaar van start gaat, zal het premium gevoel en uitstraling van ONVZ moeten benadrukken.
'In de pitch gaf de gedragswetenschappelijke aanpak gecombineerd met een creatieve boodschap de doorslag voor Open Now. We willen samen ONVZ neerzetten als de hoogwaardige zorgverzekering met buitengewoon veel vrijheid en verwachten snel de eerste stappen in communicatie te gaan zetten', aldus Age-Pieter Kamermans Manager CEM bij ONVZ.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024