Reckitt en Dentsu verlengen samenwerking
- 14 feb 2022 @ 16:09
- Ryan Baij
Reckitt heeft voor het negende jaar op rij Dentsu als partner gekozen. De merken willen verder bouwen en nieuwe multichannel mediastrategieën verkennen.
Reckitt is al 200 jaar een gerenommeerd merk en heeft onder andere Dettol, Lysol, Nurofen, Durex, Finish en Vanish in zijn beheer. Dentsu en Reckitt willen verder bouwen op het fundament dat ze hebben opgebouwd, willen zich richten op het verkennen van nieuwe multi-channel mediastrategieën en blijven ze de uitdagingen van het medialandschap aangaan, vooral op het gebied van televisie.
Ségolène de Fleurieu, Marketing Director bij Reckitt Hygiëne BNL: ‘We zijn erg verheugd om onze samenwerking met Dentsu in 2022 te vernieuwen. De afgelopen jaren hebben we samen sterke consumentenkennis opgebouwd, onze denkwijze verfijnd om onze mediacampagnes te verbeteren en onze merkwaarde op te bouwen. We kijken ernaar uit om verdere Dentsu-expertise te benutten om nieuwe multi-channel mediastrategieën te verkennen en om ons te begeleiden bij onze nieuwe uitdagingen, waarbij we altijd streven naar uitmuntendheid en de consument centraal stellen in onze overwegingen.’
Marijke Gorissen, Client Partner bij Dentsu Benelux: ‘We zijn erg enthousiast om onze samenwerking met Reckitt in 2022 voort te zetten. Met onze gedeelde consumentgerichte denkwijze en drang naar efficiëntie en innovatie passen Reckitt en dentsu perfect bij elkaar. We zijn ervan overtuigd dat het Reckitt-team en het dentsu-team nog verder kunnen bouwen op het sterke fundament dat we hebben gelegd in de lange tijd dat we partners zijn.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024