Natuurhuisje kiest voor Gardeners

Natuurhuisje kiest voor Gardeners
  • Bureaus
  • 13 mei 2022 @ 14:23
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het platform Natuurhuisje, waar particuliere verhuurders hun vakantiehuizen in de natuur kunnen verhuren en waar geïnteresseerde gasten deze huizen kunnen boeken, gaat samenwerken met Gardeners.

Natuurhuisje geeft naar eigen zeggen ‘significant terug aan de natuur door lokale natuurbescherming projecten te ondersteunen en wil zich positioneren als impact organisatie voor de natuur.’

Samen met Gardeners, dat alleen werkt voor mensen en merken die positieve impact op de wereld willen maken, starten ze binnenkort een merk & impact strategietraject om een vernieuwde merkstrategie te ontwikkelen.

Doel is volgens het bureau ‘om impact te verankeren in het merk en dit volledig door te voeren in de customer journey.’

Robert van Veen - Teamlead Marketing Natuurhuisje: ‘Tijdens onze zoektocht naar een creative agency om ons te begeleiden in het aanscherpen van onze merkstrategie kwamen we uiteindelijk bij Gardeners uit. Hun ultieme focus op het maken van een positieve impact op de wereld is wat ons bindt. Het is de ambitie van Natuurhuisje.nl om in de komende jaren een steeds grotere rol te spelen in de bescherming van de natuur. Vanuit die ambitie is het nodig om onze huidige merkstrategie verder aan te scherpen waarin natuur en duurzaamheid een nog prominentere stem krijgen in alle keuzes die we maken als bedrijf.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken