Transavia start nieuwe jaar met campagne 'Een goede reis'
- Bureaus
- 3 jan 2023 @ 13:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 jan 2023 @ 13:51
- Michiel van Zaane
Vliegmaatschappij Transavia komt met een aangescherpte merkstrategie en een nieuwe meerjarige campagne, beide ontwikkeld in samenwerking met Persuade. Alles komt samen in een nieuw merkthema: Een goede reis. Transavia.
Kelly Ratering, Lead Brand bij Transavia: ‘We hadden behoefte aan een aanscherping van de merkstrategie die past bij wie we zijn én helpt met keuzes maken in de grote en kleine dilemma’s die er spelen. Zo weten de verschillende doelgroepen beter wat ze van ons kunnen verwachten én weten we intern nóg beter waar we het allemaal voor doen. Het thema ‘Een goede reis’ is een mooie paraplu.’
Michiel Rijshouwer, creatief directeur van Persuade: ‘Transavia laat met deze campagne een positief, maar ook realistisch geluid horen. De nieuwe merkstrategie en meerjarige campagne is een sterke basis voor een consistent merkverhaal. Daarbij is er veel aandacht voor de onderbouwing met content waarin Transavia iedereen meeneemt in de concrete stappen die worden gezet. Met ook uitleg over de uitdagingen en wat nog niet kan. Ik geloof dat deze transparantie het merk echt verder helpt.’
Vanaf vandaag start de campagne op tv, radio en online. De campagne wordt in de komende maanden 360 graden uitgerold.
De commercials zijn hier en hier te zien.
Credits:
Bureau: Persuade
Strategie: Michiel Rijshouwer, Mirte Stut
Creatie: Jasper Symons, Thomas Nieuwenhuizen
Account: Anne-Marie Brekelmans
Producer Agency: Moniek van de Rijt
Productie: Czar
Producer: Marius van de Weerd
Director: Kay Lindhout
DOP: Thijmen Doornik
Muziek: cris&jef music
Media: Wavemaker
Opdrachtgever: Manon van Schie, Guido Leugering, Daphne Overzier, Kelly Ratering
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- YoungCapital lanceert campagne Boost Your Boomer
- Croma focust op TikTok om jongere generaties te bereiken
- Teamleader publiceert editie 2 van Agency Life-magazine
- ‘Detective George’ in nieuwe Nespresso-campagne
- Drie vragen aan… Michiel Rijshouwer
- KPMG lanceert nieuwe merkcampagne: 'Het blijft mensenwerk'
Laatste Nieuws
- Odido lanceert campagne voor... 23-01-2025
- Ministerie OCW lanceert campagne... 23-01-2025
- Drie vragen aan... Gijsbregt Vijn23-01-2025
- Yuki en The Other Agency altijd... 23-01-2025
- Nieuw bureau exclusief voor de... 23-01-2025
- Croma focust op TikTok om jongere... 22-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day