Hema, Hotel L'Amour en het handige hoeslaken

Hema, Hotel L'Amour en het handige hoeslaken
  • Bureaus
  • 31 okt 2023 @ 10:38
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Hotel L’Amour heeft voor Hema een campagne gemaakt voor het ‘handige hoeslaken’.

Samen het bed opmaken. Het kan zomaar leiden tot een relatiecrisis volgens Hema en Hotel L’Amour. Daarom komt Hema met het handige hoeslaken. Dat is een hoeslaken met een label dat wijst wat de korte kant is. En dat scheelt een hoop ergernis, volgens Hema. De campagne is vanaf 31 oktober te zien op tv en online. Wellicht komt Hema in de toekomst ook met een bijpassende handige dekbedovertrek die voorkomt dat één partner het dekbed naar zich toetrekt.

Credits:
Verantwoordelijk bij Hema: Bas Verheijen, Eva Vermeulen, Anouk van Mierlo
Hotel L'Amour: Creative Directors: Peter van Rij en Martijn van Marle
Managing Director: Valérie Dekeuwer
Agency producer: Monique van Smaalen
Productiemaatschappij: Better Call Sol
Executive Producer: Rogier Sol
Producer: Maaike Raat
Regie: Roel Boorsma
D.o.p.: Marc de Meijer
Offline: Erik Verhulst
Online: Whoohoo!
Grading: Bart Voorsluis
Sound: Earforce
Music: Massive Music



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken