Validators en Verian winnen pitch Rijksoverheid campagne-effectiviteitsonderzoek

Validators en Verian winnen pitch Rijksoverheid campagne-effectiviteitsonderzoek
  • Bureaus
  • 16 sep 2024 @ 07:47
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Onderzoekbureaus Verian (voorheen Kantar Public) en Validators hebben een pitch gewonnen om campagne-effectonderzoek te gaan doen voor de DPC (Dienst Publiek en Communicatie van de Rijksoverheid).

De aanbesteding heeft betrekking op het meten van de effectiviteit van campagnes die vanuit de overheid worden gevoerd. Verian is gespecialiseerd in onderzoek in de publieke sector, Validators in communicatie- en merkonderzoek. In deze combinatie sleepten zij de raamovereenkomst binnen.

De nieuwe raamovereenkomst gaat op 1 november in. Vanaf dan zullen Verian – Validators de effectmetingen uitvoeren voor campagnes met betaalde media-inzet. Het betreft een raamovereenkomst met één dienstverlener en met een looptijd van zes jaar. Vanwege de omvang van de projecten zetten Verian – Validators een apart team op die al deze werkzaamheden gaan uitvoeren.

Martin Leeflang, CEO bij Validators: ‘We zijn supertrots voor Rijksoverheid aan de slag te gaan en met Verian een bijdrage te leveren aan inzichten in campagne-effectiviteit.” Ook bij Verian kijken ze uit naar de (hernieuwde) samenwerking. Natasja van der Laan, managing director: “Dat we met onze partner Validators een belangrijke bijdrage gaan leveren aan de evaluatie van de campagnes van de Rijksoverheid is eervol en prachtig werk.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken