Cup-a-Soup komt met klassieke social campagne

Cup-a-Soup komt met klassieke social campagne
  • Bureaus
  • 8 apr 2025 @ 11:08
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Cup-a-Soup richt zich met een nieuwe campagne op sociale media tot werkend Nederland. De boodschap: voorkom de bekende dip rond vier uur met een mok soep.

De campagne is ontwikkeld door Joe Public. Centraal staat ook nu weer het herkenbare moment halverwege de middag, waarbij Cup-a-Soup dé remedie is voor de afterlunch-dip. De campagne is inmiddels live.



Credits

Klant: Cup-a-Soup, Tess Niessen, Kevin Domburg, Annabelle Dujardin
Bureau: Joe Public
Creative director: Ruben van Dijk, Marcel Hartog
Creatie: Jeroen Icks, Rien Palland, Otis Fulst, Tom Klaver
Strategie: Thecla Schaeffer, Laure Hoondert
Account: Maaike van ’t Klooster
Edit: Daan Booij
Design: Kevin Rooi
Productie: Joe Public Shoot
Producers: Fiona Jacob, Erik Mertens, Merel Groenenboom
VFX: The Compound
Regie en fotografie: Glyph Studio's
Grading: Remi Lindenhovius
Sound: THNDR, Thijs Gooszen, Max Gramser
Voice-over: Rick Koppes



Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken