Kesbeke en RTL5 starten Augurkenkoning

Kesbeke en RTL5 starten Augurkenkoning
  • Content
  • 6 okt 2023 @ 08:43
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • VideoCampagnesKlantenMarketing

Oos Kesbeke is de augurkenkoning van Nederland, zijn twee zonen zijn de prinsen. Deze hoofdlijnen plus vele 'slices of life' keren terug in het nieuwe RTL5 reality-programma 'De Augurkenkoning'.

Kesbeke is nog de enige inleggerij van echte Amsterdamse Tafelzuren. Sinds 1999 wordt het merk geleid door Oos, derde generatie Kesbeke. Zijn grootvader, Charles Kesbeke, de grondlegger van het bedrijf, begon in 1948 in een keldertje in hartje Amsterdam, aan het Waterlooplein. Hij was naar Amsterdam verhuisd nadat hij in Zeeland was gestopt met zijn bakkerij. In Amsterdam vond Charles nieuwe mogelijkheden: mket tafelzuur, want Amsterdammers bleken daar volgens de familie een grote voorliefde voor te hebben.

Kesbeke Fijne Tafelzuren is inmiddels uitgegroeid een legendarisch familiebedrijf dat nog werkt vanuit hartje Amsterdam. In de A.van Nassaustraat 2-8 staat de fabriek, waarin de verschillende telgen dagelijks te vinden zijn alsmede hun trouwe schare medewerkers en klanten. De distributie is landelijk via supermarkten en vanuit de outlet in Almere, waarvoor Michel Moet -oprichter van bureau Social Media Helden- persoonlijk wekelijks veel gedeelde films bedenkt en post op de socials.

Meer info staat op de website: www.kesbeke.nl. Het tv-programma begint 12 oktober 2023 op RTL5. De promo's van RTL zijn hier te vinden.
(PvWK)


Impressie van het programma

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken