Nieuwe CD Ilse DeLange tijdelijk verkrijgbaar bij C1000
- Food-en-retail
- 22 okt 2013 @ 07:50
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 22 okt 2013 @ 07:50
- Redactie Food en Retail
Het nieuwe album van Ilse DeLange is vanaf woensdag 23 oktober 2013 tijdelijk verkrijgbaar bij C1000. Bij aankoop van twee 1,5 literflessen Coca-Cola kunnen klanten van C1000 ‘After The Hurricane – Greatest Hits & More’ aanschaffen.
Vanwege deze unieke samenwerking zal Ilse DeLange drie mini-verrassingsoptredens doen in een aantal C1000 winkels.
Lizette Lulofs, C1000 Directeur Commercie Houdbaar: 'Wij willen onze klanten elke keer weer verrassen met mooie aanbiedingen. Ik ben er dan ook enorm trots op dat we samen met Universal Music Group & Brands, Coca-Cola en haar buitendienst deze geweldige actie kunnen voeren in onze winkels.'
Door de samenwerking met deze supermarktketen speelt Universal Music, het label van Ilse DeLange, in op de veranderde muziekmarkt en de wensen van muziekconsumenten: 'Het is onze taak om de muziek van de artiesten die wij vertegenwoordigen zo optimaal mogelijk bij de muziekliefhebbers aan te bieden, zowel digitaal als fysiek.'
Het album bevat de 15 grootste hits van Ilse DeLange, waaronder ‘World Of Hurt’, ‘The Great Escape’, ‘So Incredible’, ‘Miracle’ en ‘Hurricane’, aangevuld met vier nieuwe nummers. Een van die nieuwe nummers is de huidige hitsingle ‘Blue Bittersweet’, tevens de titelsong van de Nederlandse speelfilm ‘Het Diner’, de verfilming van de bestseller van Herman Koch.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe...
- Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
- [onderzoek] 'Beperkt aantal retailers echt onderscheidend'
- Today is Greenday combineert gezond - gewild en betaalbaar
- [column] Van traditie naar transformatie: duurzaamheid in de...
- Pringles lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Super...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [update] Ceo Ton van Veen verlaat... 29-01-2025
- Blue Band schakelt Gordon Ramsay in... 29-01-2025
- Nieuwe spaaractie Jumbo speelt in op... 29-01-2025
- Sanne Beijer-ten Voorde van Villa... 29-01-2025
- Today is Greenday combineert gezond... 27-01-2025
- Cosmeticamerk dr. Hauschka kiest... 27-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day