Nieuwe CD Ilse DeLange tijdelijk verkrijgbaar bij C1000

  • Food-en-retail
  • 22 okt 2013 @ 07:50
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het nieuwe album van Ilse DeLange is vanaf woensdag 23 oktober 2013 tijdelijk verkrijgbaar bij C1000. Bij aankoop van twee 1,5 literflessen Coca-Cola kunnen klanten van C1000 ‘After The Hurricane – Greatest Hits & More’ aanschaffen.

Vanwege deze unieke samenwerking zal Ilse DeLange drie mini-verrassingsoptredens doen in een aantal C1000 winkels. 

Lizette Lulofs, C1000 Directeur Commercie Houdbaar: 'Wij willen onze klanten elke keer weer verrassen met mooie aanbiedingen. Ik ben er dan ook enorm trots op dat we samen met Universal Music Group & Brands, Coca-Cola en haar buitendienst deze geweldige actie kunnen voeren in onze winkels.'

Door de samenwerking met deze supermarktketen speelt Universal Music, het label van Ilse DeLange, in op de veranderde muziekmarkt en de wensen van muziekconsumenten: 'Het is onze taak om de muziek van de artiesten die wij vertegenwoordigen zo optimaal mogelijk bij de muziekliefhebbers aan te bieden, zowel digitaal als fysiek.'

Het album bevat de 15 grootste hits van Ilse DeLange, waaronder ‘World Of Hurt’, ‘The Great Escape’, ‘So Incredible’, ‘Miracle’ en ‘Hurricane’, aangevuld met vier nieuwe nummers. Een van die nieuwe nummers is de huidige hitsingle ‘Blue Bittersweet’, tevens de titelsong van de Nederlandse speelfilm ‘Het Diner’, de verfilming van de bestseller van Herman Koch.





www.brandpartnerships.nl

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken