Johnnie Walker komt met 'world's biggest smiley'
- Food-en-retail
- 19 jul 2021 @ 08:13
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - VideoFood
- 19 jul 2021 @ 08:13
- Peter van Woensel Kooy
Met het opnieuw sluiten van de clubs en het cancelen van de festivals, willen Johnnie Walker en DJ-duo D’Angello & Francis de muziekindustrie een hart onder de riem steken. Dit met de boodschap ‘Keep walking – keep smiling’.
Deze partijen slaan daarom op woensdag 21 juli 2021 de handen in een tijdens de ‘world’s biggest smiley’: een livestream om alle collega’s in de muzieksector te laten weten dat uiteindelijk alles beter wordt! Door middel van de livestream hopen zij weer een glimlach op de gezichten van de mensen te toveren.
Bij online event op poten onder de naam ‘Save the Rave’ worden Nederlandse DJ’s en muzikanten uitgenodigd deel te nemen en hun collega’s te steunen.
Samuel Schoonvliet (Trade Marketing manager Diageo Benelux): 'De pandemie heeft ervoor gezorgd dat we op veel zaken perspectief kregen. We hebben veel verloren maar ook veel teruggewonnen: contact met de natuur, oude dromen of hobby’s die we terug oprakelden… En nu de wereld langzaam teruggaat naar hoe het ooit was zijn onze keuzes belangrijker dan ooit. Blijven we hetzelfde doen als voorheen of gaan we vooruit?'
Het doel van de samenwerking is volgens Schoonvliet om na een moeilijke periode weer een glimlach op het gezicht van de mensen te toveren. 'Een online event vol positiviteit dus! Voor de invulling doet Johnnie Walker beroep op The World's Biggest Smiley, als gezegd een prachtige exclusieve setting en de muziek van D'Angello & Francis.'
De stream is woensdag via deze link gratis te volgen.
(PvWK)
DJ-duo D’Angello & Francis
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- merk
- boodschap
- keep smilin
- g
- DJ-duo
- D’Angello & Francis
- muziekindustrie
- Johnnie Walker
- marketing
- Keep walking
- Samuel Schoonvliet
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Brouwerij 't IJ: Amsterdam 750 verdient overdreven iconisch bier
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
- Wasteless AI uitgerold voor Carrefour
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland... 04-11-2024
- Blokker krijgt uitstel van betaling 04-11-2024
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary... 01-11-2024
- Nieuw onderzoek toont groeiende... 31-10-2024
- Hornbach voor zevende maal op zoek... 31-10-2024
- Wasteless AI uitgerold voor Carrefour30-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing