Jumbo organiseert grootse landelijke paasproeverij

Jumbo organiseert grootse landelijke paasproeverij
  • Food-en-retail
  • 8 apr 2025 @ 15:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Op 11 en 12 april 2025, het weekend voorafgaand aan Pasen, organiseert Jumbo Supermarkten in al haar elf Jumbo Foodmarkten in Nederland een grote paasproeverij: ‘Proef Pasen’. Een select groepje media en 'foodinfluencers' mocht al even voorproeven.

Tijdens deze feestelijke proeverij kunnen klanten volgens de retailer tal van verse paasheerlijkheden proeven en inspiratie opdoen voor een feestelijk Paasweekend samen. ‘Pasen maak je samen’ is dit jaar de spreuk, waarmee de supermarktketen aandacht vraagt voor het gezellige samenzijn met dierbaren en genieten tijdens de paasdagen. Jumbo wil dit mogelijk maken met een assortiment van meer dan 350 paasproducten voor ontbijt, brunch en lunch, die 'goed betaalbaar en van topkwaliteit' zijn. 

Feestelijk en betaalbaar assortiment
Het paasassortiment gaat van traditionele paaseitjes en aardbeien ‘van Dichtbij’ tot de best geteste luxe Jumbo’s feeststol en unieke producten zoals ‘sticky plukbrood’. Ook zijn er weer nieuwe en bijzondere smaken paaseitjes: Melk Suikerbrood, Wit Appeltaart, Puur Espresso, Puur Praline en Melk Crispy. Onder het nieuwe foodmerk Jumbo’s zijn producten als Groentepannenkoekjes nieuw in het paasassortiment, aldus Jumbo.

Tim Hehenkamp, directeur Category Management: 'Met lekker eten willen wij, als familiebedrijf, bijdragen aan een gezellig samenzijn met familie en vrienden tijdens de feestdagen, zoals Pasen. Met veel zorg hebben we een betaalbaar paasassortiment van topkwaliteit gecreëerd, waarbij écht lekker, vers en gemak voorop staan. We maken hierbij volop gebruik van ons nieuwe foodmerk Jumbo’s. Natuurlijk in de typische paascategorieën, zoals rustieke Jumbo’s broden of een Jumbo’s "grand macaron". Maar dit jaar besteden we extra aandacht aan groenten en fruit, waarbij we onze klanten helpen met makkelijke en lekkere bereidingen. Denk aan verse soepen, groentepannenkoekjes of onze nieuwe smaakmakers waarmee je van iedere groente of salade in een handomdraai iets écht lekkers maakt.'

Tijdens ‘Proef Pasen’ krijgen bezoekers de kans om deze paasproducten alvast te proeven en inspiratie op te doen voor hun paasontbijt, brunch of diner. 'Het belooft een feestelijke en smaakvolle ervaring te worden voor de hele familie', aldus cmo Jorieke de Vries, ook aanwezig bij de voorproeverij in Amsterdam Noord. ‘Proef Pasen’ is op 11 april 2025 te bezoeken van 11:00-18:00, in de volgende Jumbo Foodmarkten: Veghel, Breda, Tilburg, Leidschendam, Naaldwijk, Utrecht, Dordrecht en Scheveningen. Op 12 april 2025 zijn Goes, Groningen en Amsterdam aan de beurt.
Meer over Jumbo en paaseitjes lees je in MT4 (print) die binnenkort verschijnt. In MT5 (print) lees je alles over retailmedia volgens Jorieke de Vries in een exclusief interview. Reserveer beide edities [abonneren].
(PvWK | foto: Seth Carnill i.o.Jumbo)

Over Jumbo Supermarkten
'Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke historie. Begonnen in 1921 als levensmiddelengroothandel heeft Jumbo een indrukwekkende groei doorgemaakt. Inmiddels is het de tweede supermarktketen van Nederland. Wekelijks verwelkomt Jumbo miljoenen klanten in meer dan 700 winkels en online via Jumbo.com en de Jumbo app. Sinds 2019 is Jumbo ook actief in België en heeft daar inmiddels dertig winkels. In alle winkels én online staat Jumbo voor lage prijzen, een kwalitatief goed assortiment en service met een glimlach. Klanten kunnen daarbij vertrouwen op de bekende 7 Zekerheden.'

(bron: Jumbo)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken