Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at Home'

- Food-en-retail
- 15 apr 2025 @ 10:45
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 15 apr 2025 @ 10:45
- Imke Walenberg
Met de nieuwe collectie ‘Happy at Home’ willen Xenos en Sanny Verhoeven consumenten inspireren om in een druk bestaan vaker stil te staan bij kleine geluksmomenten. De samenwerking tussen het woonwarenhuis en de bekende feelgoodondernemer resulteert in een kleurrijke lijn die uitnodigt tot verstilling, reflectie en positiviteit in huis.
Sanny Verhoeven, onder meer bekend van haar YouTube-kanaal Sanny zoekt Geluk en de podcast Van Struikelen tot Succes, was naar eigen zeggen al fan van Xenos voordat het idee voor een gezamenlijke collectie op tafel kwam. 'Mijn missie is mensen aanmoedigen om de regie te nemen over hun eigen geluk. Dat sluit verrassend goed aan bij het positieve, toegankelijke karakter van Xenos,' zegt ze over de samenwerking.
Kracht van het nu
De collectie bestaat uit huiselijke producten met een betekenisvolle knipoog: mokken met affirmaties, speelse posters die aanzetten tot reflectie en kleurrijke kandelaars voor een bewust rustmoment. Elk item is ontworpen om gebruikers te herinneren aan de kracht van het nu en om van huis weer een plek van rust en energie te maken.
Volgens Xenos past de samenwerking in een bredere trend waarbij consumenten niet alleen sfeer in huis zoeken, maar ook zingeving. 'We zien dat er steeds meer behoefte is aan momenten van rust. Deze collectie speelt daar op een laagdrempelige manier op in,' aldus de retailer.
De collectie is vanaf 16 april verkrijgbaar bij Xenos, zowel in de winkels als online. De lancering wordt ondersteund met een landelijke campagne, social media-activaties en speciale productpresentaties.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Dove pro lichaamsgeur met 'be fearless - smell beautiful...
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema kiest voor Nedap bij... 15-04-2025
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren... 15-04-2025
- Supermarkten en leveranciers... 14-04-2025
- Rituals lanceert eerste 'airport... 11-04-2025
- KitKat ruilt smartphones in voor... 11-04-2025
- No Waste Army wil met actie 261.000... 11-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management