Coronacrisis: geen SponsorRingen editie 2020
- Sponsoring
- 12 mei 2020 @ 12:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - SponsorRing
- 12 mei 2020 @ 12:00
- Sjaak Hoogkamer
Het bestuur van de SponsorRingen heeft besloten de editie van de SponsorRingen 2020 niet door te laten gaan. De reden ligt voor de hand: alle grote sponsorevents in 2020 zijn afgelast.
Dit zou immers het jaar van de F1 Heineken Dutch Grand prix, het Songfestival, Invictus Games, Euro2020, De Olympische Spelen, Sail Amsterdam, Vuelta Holanda en vele andere aansprekende evenementen worden. Het lijkt erop dat er echter weinig tot niets te vieren valt dit jaar, nu al deze evenementen niet doorgaan of verplaatst zijn.
Een feestelijke awardshow organiseren aan het einde van dit zwarte sponsor- en evenementenjaar zou ongepast zijn.
Imre van Leeuwen, voorzitter van het bestuur: ‘Een feestelijke awardshow organiseren aan het einde van dit zwarte sponsor- en evenementenjaar zou ongepast zijn. Daarnaast was de verwachting - op basis van feedback uit de markt - dat er weinig inzendingen zouden zijn gekomen. Als bestuur en BBP hebben we helaas tot deze beslissing moeten komen. Het geeft ons de tijd en ruimte om, samen met de vak- en hoofdjury’s, de geplande veranderingen door te voeren én aan de uitstraling en waarde van de prijs te werken.’
Van Leeuwen dankt het Postillon in Amsterdam dat zo vriendelijk is geweest om mee te werken aan deze ongewenste annulering van dit jaar. ‘Ook onze partner BBP en evenementenbureau BINK, die elk jaar de awardshow voor ons organiseren, begrijpen onze beslissing en werken mee aan een kosteloze verplaatsing. We maken als Stichting hierdoor geen substantiële kosten en zijn hierdoor in staat om de facturatie aan onze vrienden een jaar op te schuiven.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
- Derde seizoen podcast Football is... 24-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing