Nomineer nu voor SAN Next Merkenbouwer
- Algemeen
- 24 jan 2024 @ 10:24
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardsMarketing
- 24 jan 2024 @ 10:24
- Nanny Kuilboer
De SAN zoekt, samen met mediapartner MarketingTribune, jonge talenten die in aanmerking komen voor de SAN Next Merkenbouwer Accent. Iedereen mag nomineren!
Ken jij een talent dat deze titel verdient? Stuur dan een mailtje met een korte motivatie naar info@sanaccent.nl. De kandidaat moet in het kort aan de volgende criteria voldoen: maximaal 33 jaar oud en minimaal 3 jaar relevante werkervaring op marcomgebied bij een adverteerder in Nederland. Verder zijn de onderstaande criteria van belang:
De ontwikkeling van het merk
Werkt de kandidaat aan een onderscheidend merk en/of een merk dat een belangrijke groei heeft doorgemaakt?
De eigen bijdrage
Heeft de kandidaat een aantoonbare bijdrage geleverd aan het bouwen van het merk:
- met creativiteit en/of innovatie
- door zorg te dragen voor excellente executie
- door zich in het proces sterk te maken voor het merk, dan wel zich als merkgeweten op te stellen
De groei van de kandidaat
Maakt de kandidaat een veelbelovende leercurve door en wordt dit gestaafd door testimonials/referenties van manager en bureau?
Lef, doorzettingsvermogen en passie
Het is niet noodzakelijk dat er is ingezonden voor het SAN Jaarboek om als kandidaat in aanmerking te komen voor de Considerationlist en er zijn geen kosten aan de deelname verbonden. Wèl vragen wij lef, doorzettingsvermogen en passie als een kandidaat wil deelnemen aan de verkiezing.
Van Considerationlist naar Longlist naar Shortlist
CMO’s van adverteerders en/of Strategy of Account Directors van bureaus dragen hun kandidaat - één persoon per merk of bedrijf - met een korte motivatie. Ook MarketingTribune draagt vanuit zijn kennis van de markt kandidaten aan. Al de voorgedragen kandidaten vormen met elkaar de Considerationlist en op basis van deze lijst stellen de juryleden de Longlist met maximaal tien kandidaten vast. De genomineerden worden gevraagd om een vragenlijst in te vullen en op te sturen naar de SAN. Op basis hiervan wordt de definitieve Shortlist met vijf kandidaten vastgesteld door de juryleden. Het vak kan middels een serie portretten in MarketingTribune kennismaken met deze kandidaten. De live jurering vindt plaats op 6 mei 2024. Na de presentaties van de genomineerden en een plenaire discussie, wordt er direct gestemd en de winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de uitreiking van de SAN Accenten op donderdag 30 mei 2024.
Op de foto de winnaar van vorig jaar, Jordi Hillenga toen nog Scapino, geflankeerd door Rene Repko en presentatrice Dionne Stax. Foto met dank aan SAN-archief.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Campagne 'Kom niet naar Den Bosch' werkt...
- Campagne Bridging the Cap steunt jongvolwassenen met kanker
- Ed Stibbe over PIM nominatie 'Duurzame Verleiding'
- Onderzoek: 'Jongeren gevoeliger voor reacties op social dan...
- Marktplaats wil verkoop tweedehands speelgoed stimuleren
- [column] MarketingAffairs 16: Marketing als groeiversneller
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing