KLM lanceert eigen affiliate netwerk

  • B2b
  • 13 mei 2014 @ 10:01
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Affiliate

KLM lanceert deze week een eigen affiliate netwerk om online sales via partnerwebsites beter te kunnen faciliteren. Met dit in-house programma zullen partnerwebsites volgens KLM profiteren van een persoonlijke relatie met KLM en meer inzicht in hun resultaten krijgen.

KLM heeft de Performance Horizon Group gekozen als white label provider voor dit affiliate platform. Door het gebruik van hun Exact View technologie maakt KLM de affiliate marketingcampagnes zelf. Daardoor zal KLM naar eigen zeggen de volledige controle hebben over met welke partnerwebsites wordt samengewerkt en via welke partnerwebsites zij gepromoot wordt, aldus de luchtvaartmaatschappij.
‘Het nieuwe in-house platform zorgt ervoor dat we het affiliate kanaal effectiever kunnen beheren en de wereldwijde prestaties beter kunnen monitoren. We zullen onze affiliate marketingactiviteiten voortzetten met een selecte groep partners en door directe samenwerking met deze partners, kunnen we onze resultaten optimaliseren’, zegt Viktor van der Wijk, Director Digital Marketing KLM.
 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken