Nieuw platform HelloMaas springt in op veranderend marketinglandschap
- B2b
- 16 apr 2019 @ 10:13
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StartupKennissessieWebsite
- 16 apr 2019 @ 10:13
- Lucas Boon
HelloMaaS, opgericht door Louise Doorn (foto), is naar eigen zeggen het eerste platform voor marketing on demand. Hierbij staat MaaS voor Marketing as a Service.
Het platform bevat veel praktische slimmigheden, zoals een tool om marketingcampagnes mee in te plannen. Ook kan men op HelloMaaS marketingadvies inwinnen en freelance marketeers vinden.
Met veel nieuwe kanalen en duizenden tools is het marketinglandschap de afgelopen jaren ingrijpend veranderd, stelt oprichter Louise Doorn, die marketingervaring opdeed bij onder meer Samsung en Philips. 'De freelance markt voor marketeers is explosief gegroeid en marketingteams en -bureaus vertrouwen steeds vaker op een flexibele schil. Veel bedrijven worstelen met de vele opties binnen marketing en de snelheid waarmee dingen veranderen. Met HelloMaaS willen wij marketingkennis en executiekracht op een flexibele en transparante manier ontsluiten en on demand aanbieden. We waarborgen de kwaliteit door zorgvuldig gescreende freelancers en marketingadviseurs op het platform toe te laten.'
HelloMaas Marketing Playbook
Doorn: 'Bedrijven kunnen bovendien met behulp van ons Marketing Playbook de juiste marketingkanalen kiezen. Zij krijgen op termijn met behulp van machine learning een proactief advies over welke kanalen in te zetten en welke specialisten in te huren. Op deze manier zijn wij het eerste platform voor Marketing as a Service.' Voor de uitvoering van het marketingplan zijn er geselecteerde freelancers en pakketten met een vaste prijs beschikbaar. Deze pakketten zijn gericht op branding, lead generation, social media, PR en content creatie. Naast specialisten biedt het platform ook direct contact met CMO's, merkstrategen marketing technology-specialisten die hun ervaringen delen.
Ga voor meer informatie naar de website.
Lees ook: Louise Doorn: 'Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zzp’er toegesproken door toekomstige zelf in AI-campagne Knab
- De marketingtransfers van week 45, 2024
- Nieuwe belangenvereniging freelancers in de mediasector...
- onderzoek Invoering Ja sticker: minder folders koopgedrag...
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht voor awareness-campagnes in...
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact...
Laatste Nieuws
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een... 11-11-2024
- De marketingtransfers van week 45,... 08-11-2024
- GLS breidt netwerk Parcel Points uit... 07-11-2024
- onderzoek Invoering Ja sticker:... 06-11-2024
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht... 05-11-2024
- De marketingtransfers van week 44,... 01-11-2024