Bol.com springt in de bres voor thuiswerkende ouders
- Bureaus
- 23 mrt 2020 @ 10:25
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commerce
- 23 mrt 2020 @ 10:25
- Nanny Kuilboer
Bol.com biedt thuiszittende Nederlandse en Belgische kinderen een digitale boekenclub ontwikkeld door Dept.
Thuiszittende kinderen kunnen zowel e-books lezen als verhalen luisteren die door bekende gezichten - vanuit hun huis - worden voorgelezen. Digital agency Dept ontwikkelde de speciale digitale boekenclub.
'Bij opening van het digitale thuiskantoor'
Elke ochtend om 09.00 uur verschijnen er voorleesvideo’s, precies op tijd voor de opening van het digitale thuiskantoor van ouders. Een aantal bekende Nederlanders zullen een bijdrage leveren door vanuit huis verhalen voor te lezen, zoals Monique Smit, Jill Schrinhofer, Nola Kemper en Niek Roozen. Elke week nemen nieuwe voorlezers het stokje over.
Verschillende leeftijdscategorieën
Voor verschillende leeftijdscategorieën zijn er daarnaast ebooks en luisterboeken te vinden. Bol.com geeft iedereen de mogelijkheid om ze voor 0,01 eurocent per stuk te lezen en beluisteren. Ook die boeken zullen elke week worden vervangen door nieuwe titels.
‘Ons dagelijks leven staat op zijn kop’
Annet Scheermeijer, director boeken Bol.com: ‘Voor ons allemaal is het dagelijks leven nu op z’n kop gezet. Kinderen kunnen niet naar school, waar mogelijk blijft iedereen thuiswerken en we vermijden sociale contacten. Het minste dat wij als bol.com kunnen doen is het thuiswerken voor ouders wat makkelijker maken en kinderen tegelijkertijd een waardevolle invulling van hun tijd bieden.’
Binnen no time gerealiseerd
Bob Toorenaar, Associate Creative Director Dept: ‘Bol.com is er voor ons allemaal, ook nu het leven zich opeens grotendeels thuis afspeelt. Van alle kanten ontstaan initiatieven om elkaar te helpen. Het is bijzonder om te zien dat we samen met Bol.com dankzij hun platform, op afstand, binnen no time ‘thuisblijvertjes’ hebben kunnen neerzetten. Hopelijk helpt het alle kinderen in Nederland een klein beetje.
Over Dept
Hi, wij zijn Dept – een internationale agency met meer dan 1500 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben.
Bron: deptagency.com
Over Bol.com
Bol.com is al sinds de start in 1999 een van de populairste winkels van Nederland en België. Bij bol.com winkelen ruim 8 miljoen Nederlanders en Belgen. Met een assortiment van 16 miljoen artikelen, en verdeeld over meer dan 20 productcategorieën, kunnen klanten kiezen uit het breedste assortiment. Dit bestaat uit boeken, e-books, muziek, films, games, elektronica, speelgoed, sieraden en accessoires, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd en persoonlijke verzorging. Bol.com biedt het breedste assortiment door samen te werken met 21.000 Nederlandse en Belgische winkeliers die via bol.com verkopen. Dat klanten van bol.com de winkel waarderen, blijkt onder andere uit de vele (publieks)prijzen die bol.com in de afgelopen jaren heeft ontvangen. Zo is bol.com in 2018 voor het vierde jaar op rij verkozen tot ‘Sterkste retailmerk van Nederland’1 en riep het publiek bol.com in 2017 en 2018 uit tot ‘Meest geliefde winkel van Nederland’2. Daarnaast is bol.com in 2017 uitgeroepen tot ‘Retailer of the Year'2 in Nederland. Bij de Belgische ‘Shopping Awards’ in 2018 riep het publiek bol.com uit tot ‘Beste Webshop van België’. Bol.com is sinds 2012 onderdeel van Ahold Delhaize.
Bron: Bol.com
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing