André Hazes lanceert eigen burger op Thuisbezorgd.nl
- Bureaus
- 13 nov 2020 @ 11:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commerceCampagnesFood
- 13 nov 2020 @ 11:37
- Lucas Boon
Volkszanger André Hazes lanceert in samenwerking met Thuisbezorgd.nl en restaurantketen Cannibale Royale 'L'André', een kipburger die vanaf vandaag verkrijgbaar is op het maaltijd-bezorgplatform. De campagne is ontwikkeld door videobureau Wolfstreet in Amsterdam.
De campagne is het vervolg op het recent gelanceerde 'Thuis'-album van Hazes, dat 'een ode aan het leven thuis' moet betekenen. Wolfstreet is verantwoordelijk voor de creatie en productie van de campagne. Hazes heeft de burger samen met de chefs van Cannibale Royale ontwikkeld. Leuk feitje: de producer (met lange haren) in de commercial, is in real life ook de producer van Hazes. De campagne richt zich in eerste instantie op alleen Amsterdam, waar de restaurants van Cannibale Royale ook gevestigd zijn.
De bewuste L'André-burger.
Jort Wildschut, creative director bij Wolfstreet, zegt: 'Met het nieuwe album van André, de exclusieve burger en de zanger zelf, hebben wij de perfecte ingrediënten voor een smaakvolle campagne. Naast de hero film die op nationaal niveau de samenwerking uitlicht, hebben we ook André's ode aan zijn eigen burger en zijn eerste kookvlog kunnen vastleggen.'
De campagne wordt uitgerold op de social media-kanalen van Thuisbezorgd.nl en die van André Hazes zelf. Verantwoordelijke PR-bureaus zijn Ovide Agency en Crocodile Global. Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing