FTM komt met 'Macht vraagt om tegenkracht'

FTM komt met 'Macht vraagt om tegenkracht'
  • Bureaus
  • 6 dec 2022 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MediastrategieSales

Journalistiek platform Follow the Money sluit het jaar traditiegetrouw af met een decembercampagne om nieuwe leden binnen te halen. Copy Commando verzorgde de creatie.

De campagne is een vervolg op die van vorig jaar, maar dan met een nieuwe invulling, inhoud én propositie. Het thema ‘Macht vraagt om tegenkracht’ sluit volgens het bureau aan op een tijdperk dat steeds meer vragen oproept terwijl de macht steeds meer antwoorden verborgen probeert te houden. 'De regel wordt een blijvertje en gaat ook in 2023 gebruikt worden.'

Follow the Money is een radicaal onafhankelijk onderzoeksplatform en afhankelijk van haar leden. Doel is om er deze december 1.500 nieuwe leden bij te krijgen. Bekijk de film in het venster hieronder.
(PvWK)

Credits
Opdrachtgever: Follow the Money

Verantwoordelijk bij FTM: Jan-willem Sanders en Kees de Graaff 
Bureau: Copy Commando 
Idee en tekst: Martijn de Vreeze
Visual Creation: Tom Schrooten
Animatie: Rinus Bot  
Opdrachtgever: Follow the Money 

 



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken