IPG Mediabrands lanceert Mediabrands Academy

IPG Mediabrands lanceert Mediabrands Academy
  • Bureaus
  • 20 feb 2025 @ 10:46
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met deze academy speelt Mediabrands naar eigen zeggen ‘in op de groei van inhouse teams en de toenemende behoefte van mediaprofessionals om up-to-date te blijven met de laatste trends, innovaties en strategische ontwikkelingen.’

Na een succesvolle pilot in 2024 onder de naam Summer School, wordt de Mediabrands Academy in 2025 grootschalig uitgebreid met een breed trainingsaanbod. Gedurende het hele jaar worden trainingen georganiseerd op verschillende kennisniveaus en in uiteenlopende vormen. Zowel klanten als andere geïnteresseerden kunnen deelnemen aan interactieve workshops, deep dive sessies en op maat gemaakte trainingen, variërend van specifieke mediakanalen tot onderwerpen als de toepassing van AI binnen creatieve processen.

Kennisdeling

Met de Mediabrands Academy positioneert IPG Mediabrands zich nog sterker als strategische kennispartner. ‘De mediawereld verandert razendsnel en vraagt om voortdurende ontwikkeling,’ zegt Wouter Moen, Managing Director binnen IPG Mediabrands Nederland. ‘Door onze kennis actief te delen, helpen we klanten en mediaprofessionals om wendbaar en toekomstbestendig te blijven. We geloven dat samenwerking en kennisdeling leiden tot betere campagnes en duurzame groei.’

Experts

‘De trainingen binnen de Mediabrands Academy worden verzorgd door experts uit verschillende disciplines binnen IPG Mediabrands,’ aldus Sander Kwint, die binnen IPG Mediabrands verantwoordelijk is voor de uitrol en het trainingsaanbod. ‘Onze specialisten combineren diepgaande kennis met jarenlange praktijkervaring en de vaardigheid om complexe materie toegankelijk en inspirerend over te brengen. In een tijd waarin ontwikkelingen elkaar in hoog tempo opvolgen, geloven wij dat kennis niet iets is om voor jezelf te houden, maar juist om te delen. Alleen zo kunnen we samen groeien, innoveren en de mooiste campagnes realiseren.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken