Anna Noushin en Yeliz Cicek lanceren podcast
- Content
- 23 feb 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MediastrategiePodcastStorytelling
- 23 feb 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Influencers Yeliz Çiçek en Anna Nooshin lanceren hun nieuwe gezamenlijke podcast ‘How to get the job (done)’. Tijdens deze wekelijkse podcast bespreekt het duo alles over carrière maken en ondernemen.
In lijn met hun motto ‘Real queens don’t gatekeep’ delen ze hun netwerk en kennis met alle vrouwen die het net zoals zij willen maken in de mode- of mediabusiness.
Elke maandag om 17 uur komt een nieuwe aflevering online, naar eigen zeggen de perfecte kickstart van je week en inclusief genoeg inspiratie om je business of carrière een boost te geven. De bekende zakenvrouwen delen al hun kennis die zij de afgelopen twaalf jaar opdeden in de media- en modewereld en zeker niet zonder een kritische noot of lach, want ze delen ook een innige vriendschap. Van investeren tot personal branding en tips voor effectief netwerken: alle onderwerpen om je business of carrière te laten glowen en growen komen voorbij.
Ook worden elke week vragen behandeld die vrouwen stellen via Instagram of TikTok over een bepaald onderwerp en bellen de dames met een expert uit de sector, die op hun ‘speed dial’ zit. Denk aan de psycholoog waar Yeliz maandelijks op de bank zit, de investeerder waar Anna veel mee werkt of de modestylist waar Yeliz al jaren mee samenwerkt in de bladenwereld.
How to get the job (done) is vanaf nu elke maandag te beluisteren. Tune hier in via Spotify.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- TikTok
- How to get the job (done)
- Anna Nooshin
- personal brand
- podcast
- Ista
- Yeliz Çiçek
- Spotify
- lifestyyle
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- RIVM vraagt aandacht voor vaccinaties kinderen
- Extra aandacht RegioBank voor sparen jongeren
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing