[poll] En de winnaar van Cover van het Jaar 2019 is ...
- Design
- 30 dec 2019 @ 08:50
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Graphic
- 30 dec 2019 @ 08:50
- Nanny Kuilboer
MarketingTribune's Cover van het Jaar 2019 is bekend *tromgeroffel*: Editie 20 (Contentmarketing) van de hand van visual designer Joshua Kruter van brand publishing agency Fresh Bridge. Fresh Bridge krijgt een Campagnes aangeboden in één van de komende nummers. Gefeliciteerd Joshua en Fresh Bridge!
‘Iedereen is een junkie. Een contentjunk. Gemiddeld pakken we 150 x per dag onze telefoon om “even insta te checken” en turen we naar een scrollend scherm. Een schijnbaar onverzadigbare drang naar steeds meer content. The name of the game voor merken in 2020: opvallen in die stortvloed. Alleen content die naadloos aansluit bij de emotionele insights van de doelgroep zorgt voor (tijdelijke) voldoening bij de consument’, aldus de verantwoording van de winnende cover.
Tweede en derde plaats
De Effie-editie (MarketingTribune 19) van strategisch-creatief bureau Dear is de op één na beste cover geworden van 2019 en extra trots zijn we op onze inhouse creatie van de cover van MarketingTribune 09 over Consumer Insights (met dank aan Het Mauritshuis).
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
- Xpeng mobiliteitspartner DDW 2024 17-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing