[poll] En de winnaar van Cover van het Jaar 2019 is ...

  • Design
  • 30 dec 2019 @ 08:50
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Graphic

MarketingTribune's Cover van het Jaar 2019 is bekend *tromgeroffel*: Editie 20 (Contentmarketing) van de hand van visual designer Joshua Kruter van brand publishing agency Fresh Bridge. Fresh Bridge krijgt een Campagnes aangeboden in één van de komende nummers. Gefeliciteerd Joshua en Fresh Bridge!

‘Iedereen is een junkie. Een contentjunk. Gemiddeld pakken we 150 x per dag onze telefoon om “even insta te checken” en turen we naar een scrollend scherm. Een schijnbaar onverzadigbare drang naar steeds meer content. The name of the game voor merken in 2020: opvallen in die stortvloed. Alleen content die naadloos aansluit bij de emotionele insights van de doelgroep zorgt voor (tijdelijke) voldoening bij de consument’, aldus de verantwoording van de winnende cover.

Tweede en derde plaats

De Effie-editie (MarketingTribune 19) van strategisch-creatief bureau Dear is de op één na beste cover geworden van 2019 en extra trots zijn we op onze inhouse creatie van de cover van MarketingTribune 09 over Consumer Insights (met dank aan Het Mauritshuis).

 

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken