Nieuw huisdierenmerk Robin Good wil 'pawsitivity' verspreiden op Blue Monday
- Design
- 15 jan 2024 @ 09:52
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Retail
- 15 jan 2024 @ 09:52
- Nanny Kuilboer
Manu van den Berg (oud-Ahold, -TomTom en -Hak) lanceert haar nieuwe huisdierenmerk Robin Good juist op Blue Monday ‘to spread pawsitivity’. De visuele identiteit is van Thea Bakker van GoodOrange (oud-VBAT).
Het assortiment van Robin Good bestaat uit halsbanden, riemen en harnassen gemaakt van stofresten, reststoffen en gerecycled en organisch materiaal. Van den Berg: ‘Robin Good is meer dan een merk, het is een beweging, met een knipoog naar iconen als David Bowie en Robin Hood.’
De visuele stijl en het ontwerp zijn ontwikkeld door Thea Bakker van GoodOrange: ‘Als “cats & dog mom” voel ik iedere dag “pawsitivity” ;) Om de visuele identiteit van dit rebelse, duurzame en tikkie gekke merk tot leven te laten komen was een heerlijke uitdaging.’ De marketing- en communicatiestrategie is gecreëerd door de Londense maar in Amsterdam gevestigde PR-strateeg Jessica Hartley en haar team.
Alles wordt met de hand in Amsterdam gemaakt. Van den Berg: ‘Als je klaar bent met gewone huisdieraccessoires, ben je bij ons aan het juiste adres. Je huisdier zal de show stelen in de buurt.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
- Xpeng mobiliteitspartner DDW 2024 17-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing