C&A en Zalando intensiveren samenwerking
- Food-en-retail
- 28 jul 2022 @ 08:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenWeb
- 28 jul 2022 @ 08:34
- Peter van Woensel Kooy
Familiebedrijf en mega-moderetailer C&A en Zalando breidenbreidt met kledingplatform de samenwerking verder uit. C&A zal daardoor niet alleen bij het Connected Retail-programma van Zalando aangesloten zijn, maar ook bij het partnerprogramma van Zalando.
Dat meldt onze zustertitel Twinkle. Sinds begin 2021 werken de twee partijen al samen. Destijds werd bekend dat C&A zich ging aansluiten bij het Connected Retail-programma van Zalando in Duitsland. Met dat programma kunnen fysieke winkels producten aanbieden op het online platform van Zalando. Die samenwerking werd een paar maanden later uitgebreid naar zeven nieuwe markten, waaronder Nederland.
Destijds ging het dus om fysieke filialen van C&A, die hun assortiment op het platform konden aanbieden. Nu wordt dat uitgebreid en sluit C&A aan bij het partnerprogramma van Zalando. Daarbij maakt C&A gebruik van Zalando’s fulfilment dienst, waardoor kleding sneller bij klanten terecht komt. ‘We zijn erg enthousiast om samen met Zalando een grotere toegang tot het beste van C&A te creëren’, meldt Joris de Rooy, chief consumer & digital officer bij C&A Europe.
Een selectie van vrouwen-, mannen-, tiener-, en kinderkleding is te vinden op het platform van Zalando in Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Frankrijk en Italië.
(bron: Twinkle, foto: C&A)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- C&A
- marketing
- C&A Europe
- online
- Zalando
- familiebedrijf
- merk
- Joris de Rooy
- platform
- fashion
- chief consumer & digital officer
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Brouwerij 't IJ: Amsterdam 750 verdient overdreven iconisch bier
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
- Wasteless AI uitgerold voor Carrefour
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Er moet er een de eerste zijn:... 05-11-2024
- Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan... 05-11-2024
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland... 04-11-2024
- Blokker krijgt uitstel van betaling 04-11-2024
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary... 01-11-2024
- Nieuw onderzoek toont groeiende... 31-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing