Iamtoro: fans centraal in activatie

Iamtoro: fans centraal in activatie
  • Food-en-retail
  • 30 jul 2024 @ 09:59
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het onderbroekenmerk organiseerde vorig jaar nog een open casting op het Leidseplein waarvan de winnaars een hoofdrol kregen in een campagnefotosessie op Bonaire. Met deze nieuwe activatie biedt het merk wederom een podium aan zijn doelgroep.

De beelden zullen, voorzien van een quote van de geportretteerde, worden ingezet op social media.

Aspiratie

Waar merken als Hunkemöller en Fenty vrouwen van alle vormen, maten en leeftijden de spotlight bieden is het bij de meeste mannen ondergoedmerken nog een behoorlijke eenheidsworst, aldus Iamtoro. ‘Ons merk is voor álle mannen. Onze maatvoering gaat niet voor niets tot XXL,’ aldus Roland Ykel, co-founder van Iamtoro. ‘We willen niet alleen perfecte lichamen laten zien maar juist de mannen die ons merk kopen een podium bieden. En die hebben niet allemaal een six-pack. Met deze shoot laten we zien dat je er ook met een minder afgetraind lichaam goed uit kunt zien in een boxershort.’

Zelfvertrouwen

Ykel: ‘Het merk draait om zelfvertrouwen. Deze activatie past dus goed bij waar wij als merk voor staan, het vereist immers best wat lef om te poseren in je ondergoed. Voor de deelnemers is het een positieve ervaring, juist omdat ze zich over een bepaalde schroom moeten zetten. Voor ons is het ook een mooie manier om dichter bij onze doelgroep te komen. Zo horen we direct wat ze van ons merk vinden en krijgen we bruikbare feedback.’

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken