Albert Heijn lanceert eerste commercial campagne ‘Meer groente, meer vezels’

Albert Heijn lanceert eerste commercial campagne ‘Meer groente, meer vezels’
  • Food-en-retail
  • 23 aug 2024 @ 10:48
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In de nieuwe Albert Heijn-commercial maakt supermarktmanager Ilse (Randy Fokke) een moeder van school blij maakt met lasagnebladen van pompoen. De lasagnebladen maken, net als de commercial, deel uit van de nieuwe AH-campagne ‘Meer groente, meer vezels’.

De campagne ‘Meer groente, meer vezels’ werd tegelijkertijd gelanceerd met de Leefstijlcheck in de app en op de website van Albert Heijn. Na het invullen van de check verschijnt een leefstijlscore, met daaraan gekoppeld inzicht in waar kansen liggen voor verbetering. Klanten krijgen vervolgens een persoonlijk leefstijladvies en kunnen dan zelf aan de slag. Daarbij kunnen ze gebruik maken van 12 enthousiaste leefstijlexperts en heel veel inspiratie en gezonde recepten en producten.

De nieuwe commercial vestigt de aandacht op het belang van het eten van (meer) groenten en vezels. Daartoe is het assortiment van de Zaanse grootgrutter uitgebreid met nieuwe producten. Zo is het assortiment groentegemak uitgebreid met vijf varianten 100% groentepasta en vijf nieuwe verspakketten. Een van de nieuwkomers is het Verspakket Volkoren hamsterpasta rode saus, met daarin voldoende vezels én 230 gram groente per persoon



Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken