IPG Mediabrands

IPG Mediabrands

In alles wat we doen geloven wij in ‘challenging the industry’ en ‘the power of collaboration’, #HOUSEOFCHALLENGERSM

houseofchallengers.nl

IPG Mediabrands is de wereldwijde mediaholding waar alle mediabedrijven van Interpublic Group (NYSE:IPG) onder vallen. Het bedrijf heeft wereldwijd meer dan 13.000 marketingexperts in dienst in meer dan 130 landen. Diversiteit en inclusiviteit is daarbij prioriteit.

Wij adviseren onze klanten hoe ze media en content op de best mogelijke manier kunnen gebruiken om hen te helpen hun marketing- en communicatiedoelstellingen te bereiken.

In Nederland zijn dat full service media en consultancybureaus Initiative en UM, het digital performance, data en tech bureau KINESSO en het full service social en contentmarketingbureau YUNE. Specialistische labels in Nederland zijn MAGNA (buying en planning), Orion (trading & capital) en Rapport (OOH-specialisten). Onze kantoren staan in Amsterdam en Groningen.

IPG Mediabrands heeft ‘CHALLENGEN’ in het DNA zitten. We zijn een bedrijf van Challengers. We zijn niet de grootste, maar we zijn er voor merken en marketeers die verrast, uitgedaagd en geprikkeld willen worden om zodoende niet stil te komen staan. Daarnaast hebben de IPG Mediabrands labels ‘SAMEN’ in hun DNA zitten. Wij zijn één familie, wij vormen één huis. Wij geloven in het feit dat we samen groter en krachtiger zijn en over meer kennis beschikken. Wij zijn ‘House of Challengers!’

Recente artikelen van IPG Mediabrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken