Zigt en Joe Public maken nieuwe campagne Haust

Zigt en Joe Public maken nieuwe campagne Haust
  • Media
  • 27 mei 2021 @ 14:02
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Met een nieuwe campagne wil Haust haar bekendheid vergroten en het eten van een Haust toastje onlosmakelijk verbinden met het borrelmoment.

De campagne is vanaf deze week onder meer te zien op tv, outdoor, Digital Out of Home en rondom POS locaties. Haust heeft voor de camapgne samengewerkt met Zigt Media & Performance en Joe Public take-away advertising

In de campagne zien we volgens Haust mensen die op allerlei vrolijke momenten Haust toast eten. Momenten die je normaal ook viert, maar nu met een flinke knipoog, want ze kunnen niet wachten met het eten van hun heerlijke toastje.

Credits:

Joe Public Take-Away Advertising

Strategie: Sanne Nobel

Creatie: Ruben van Dijk en Mats Wilke

Account: Corinda van Zandwijk

Productie: Joe Public Shoot

Producer: Sandra Derogee

Fotografie: Arthur Mebius

ZIGT:

Strategie: Jack van den Burger

Account & media advies: Lisanne van den Heuvel, Tessa Schalk, Rianne Plant & Frank Meiland

Haust:

Group R&D and Category Management: Tom Vogel

Brandmanager Haust: Miriam van der Kooij - Hurkmans

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken