Mark van Hattum van MvH Media : 'Big data is het antwoord om algoritmes te verslaan'
- Media
- 6 mei 2022 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Big data
- 6 mei 2022 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Mark van Hattum, Directeur MvH Media, spreekt tijdens Nima Marketing Day 2022 op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht. Een korte inleiding op zijn presentatie.
1 Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Kennis delen is één van de kernwaardes van ons bedrijf. We vinden het belangrijk om kennis zowel intern als extern te delen.
2 Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Naast kennisdeling de mogelijkheid om te netwerken en van elkaars visies te leren.
3 Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Big data is het antwoord om algoritmes te verslaan.
4 Wat is je, in termen van marketing, de eerste maanden van 2022 het meest opgevallen?
Na de post-coronapiek worden de kaarten opnieuw geschud.
5 Heeft corona jouw marketing veranderd?
Nee, onze focus lag al op online en dat is door corona alleen maar versterkt.
6 Wat is jullie product of dienst?
Datagedreven online marketing
7 Waar gaat marketing als vak naartoe?
Tech en marketing zullen elkaar steeds vaker en intensiever ‘raken’.
8 Wat kun je nog leren van andere marketeers?
De creatieve kant. Hoe val je op met (creatieve) content?
9 En wat kunnen andere marketeers leren van jou?
Een sterke focus op data en machine learning-technieken.
10 Ben je eerder aanwezig geweest op Nima Marketing Day en hoe heb je dat beleefd?
Zeker! En dat heb ik als positief ervaren vanwege het hoge kennisniveau van de aanwezigen en sprekers.
Over Mark van Hattum
Ooit zelf begonnen met het verbeteren van zijn eigen webshops, waarna MvH Media als onlinemarketingbureau is ontstaan. Inmiddels geeft Van Hattum leiding aan een team van meer dan 50 gespecialiseerde online marketeers en is ook zelf nog dagelijks werkzaam als online marketeer en betrokken bij complexe onlinemarketingtrajecten.
DE PRESENTATIE IN HET KORT
Hoe datagedreven is jouw onlinemarketingstrategie nu écht?
Zó pas je BIG data toe in jouw onlinemarketingstrategie. In deze presentatie neemt Mark je mee hoe je - écht - datagedreven wordt binnen jouw online strategie. Veel organisaties zeggen dat ze datagedreven aan de slag gaan, maar slechts weinig organisaties passen dit echt goed toe. Na deze presentatie ben je op de hoogte van de laatste inzichten en kun je deze direct toepassen in jouw eigen online strategie.
Hét marketingfestival voor en door marketeers
Op donderdag 16 juni 2022 staan marketeers in de hoofdrol. Topsprekers delen hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, die soms geweldig uitpakten en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. DeFabrique in Utrecht fungeert wederom als ‘festivalterrein’ voor Nima Marketing Day. Koop nu je kaartje met korting!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- NMO maandoverzicht: Gouden Televizier-Ring 2024 best bekeken
- Radiocampagne tegen btw-verhoging kranten en tijdschriften
- 'GerdaLentenHavertong' is Harper's Bazaars Woman of the Year...
- Dove en Vogue Nederland lanceren Embrace your real beauty
- Publieke omroepen profileren zich in gezamenlijke campagne
- [column] Radio killed the video star
Laatste Nieuws
- [update] Bevriezing BTW op lezen,... 14-11-2024
- [onderzoek] ‘Kremlin-propaganda... 14-11-2024
- Publieke omroepen profileren zich in... 12-11-2024
- Dove en Vogue Nederland lanceren... 11-11-2024
- Radiocampagne tegen btw-verhoging... 08-11-2024
- NMO maandoverzicht: Gouden... 07-11-2024