Qmusic lanceert Het Geluid op de grootste NS-stations

Qmusic lanceert Het Geluid op de grootste NS-stations
  • Media
  • 12 aug 2024 @ 08:33
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Geluid van Qmusic is op een bijzondere manier van start gegaan: het radiospel werd ook uitgezonden via het intercomsysteem op de zes grootste NS-stations.

De reizigers op  Amsterdam Centraal, Schiphol, Rotterdam Centraal, Den Haag Centraal, Utrecht Centraal en Eindhoven Centraal kregen de “dienstmededeling” dat Het Geluid gestart is en hoorden als allereerste Het Geluid van 2024. Qmusic-dj Judith Eijk was aanwezig op Utrecht Centraal om verslag te doen vanaf het station. Hoe dat klonk is hier te beluisteren.

Het Geluid wordt sinds 2007 bij Qmusic gespeeld. Inmiddels is dit het 36ste Geluid van Qmusic dat geraden moet gaan worden. Net als voorgaande jaren begint het spel met een startbedrag van €2.500 en wordt Het Geluid per fout antwoord €100 meer waard. Luisteraars kunnen meedoen door zich in de app aan te melden via de aanmeldknop. In 2019 won de 36-jarige Kirsten het recordbedrag van €100.000 met het geluid van 'het verstellen van een wereldstekker in de juiste stand.' Het snelst geraden geluid werd in 2010 binnen een dag geraden met als antwoord ‘het terughangen van een haak in een telefooncel’. Dat geluid was toen €3.200 waard. Het Geluid wordt elke werkdag gespeeld tussen 7.00 uur 's ochtends en 19.00 uur 's avonds. Het Geluid is altijd een handeling die je uit kunt voeren.

 

 

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken