Met deze smartphone overleef je Halloween

  • Online
  • 30 okt 2018 @ 09:49
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • VideoCampagnesMobile

Wat er op Halloween ook gebeurt, met de Cat S61 rugged smartphone overleef je dinsdag de ergste horrorscenario’s. Zelfs een zombie-invasie, zo blijkt uit een griezelige campagne-video.

De Engelse Bullitt Group, de wereldwijde producent van Cat-phones, verspreidde de campagne-video, die laat zien hoe het er aan toe kan gaan wanneer morgen het meest apocalyptische scenario bewaarheid wordt.

De Cat S61 is een extreem robuuste smartphone en geavanceerde gereedschapskist in één. Het apparaat beschikt over een thermische camera (om zombies te identificeren aan de hand van hun gebrek aan lichaamswarmte, aldus de makers) met streamingfunctie (om de rest van de wereld op de hoogte te houden van de ramp), een ingebouwde laserafstandsmeter (om de afstand tot je veilige heenkomen te berekenen) en luchtkwaliteitssensor (om er zeker van te zijn dat je schuilplaats voldoende zuurstof heeft).

Waterdichte smartphone

Op de vlucht hoef je je geen zorgen te maken over je telefoon: de Cat S61 is water- en stofproof en overleeft dankzij de MIL Spec 810G-certificering een val van 1,8 meter op harde ondergrond. Het beeldscherm met de Gorilla Glass 5 screenprotector is ook te bedienen met handschoenen, natte of bebloede handen. Altijd handig als je gegrepen bent door zombies.

De Cat S61 heeft trouwens een monsterlijke prijs: 899 euro. Hij is te koop bij onder meer Tele2, Belsimpel, Coolblue, Bol.com en Mediamarkt.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken