Knab bedankt klant via gepersonaliseerde billboard-campagne

  • Online
  • 24 dec 2019 @ 11:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoZakelijkContent

Online bank Knab zet zijn 250.000 klanten in het zonnetje met een gepersonaliseerde bedankvideo. Medewerkers van Knab werden uitgedaagd om hun klanten op een originele manier te bedanken.

In de video zien we de zoektocht naar het beste idee, met als hoogtepunt een persoonlijk billboard voor elke klant.

De video past in de traditie van de online bank om klanten tegen het einde van het jaar op een persoonlijke manier te verrassen. Vijf jaar geleden ontvingen 80.000 klanten een handgeschreven kerstkaart. Daarna volgde een aantal gepersonaliseerde campagnes.

Dit jaar zet Knab een landelijke DOOH-campagne in. Klanten kunnen na het zien van de video toestemming geven om persoonlijk bedankt te worden via een billboard. Verantwoordelijke bureaus zijn Lijm Amsterdam, StoryTEQ, Aanstekelijk en MobPro.

Anne Ruth Groen, manager merk & communicatie bij Knab, laat weten: 'Voor de medewerkers van Knab is dit elk jaar weer de ultieme manier om ook via onze eindejaarsgroet te laten zien hoe belangrijk menselijke service is. Ook voor een online bank. Misschien wel juist voor een online bank.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken