Spotler Group koopt Webpower

  • Online
  • 1 okt 2020 @ 11:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • E-mailmarketing

Marketingsoftware provider Spotler Group heeft de Nederlandse E-mail Service Provider (ESP) Webpower gekocht. Met deze acquisitie versterkt de Spotler Group naar eigen zeggen zijn leidende positie als grootste ESP van Nederland.

Door het toevoegen van Webpower aan de Spotler Group worden de eerste stappen gezet in Europese landen als Spanje en Zweden. Daarnaast wordt volgens Spotler met deze acquisitie ‘het productassortiment verder uitgebreid met specifieke maatwerkoplossingen op het gebied van e-mail marketing automation.’

De overname van Webpower is opnieuw een belangrijke stap in de groeistrategie van de Spotler Group.

Lee Chadwick, board member in de Spotler Group: ‘De overname van Webpower is opnieuw een belangrijke stap in de groeistrategie van de Spotler Group. Samen met de bedrijven die al deel uitmaken van Spotler Group, Spotler Nederland, Spotler UK, Flowmailer, Measuremail en Tripolis, gaat Webpower werken aan innovatieve oplossingen op gebieden als kunstmatige intelligentie (AI), datamanagement, automatisering en transactionele e-mail mailcommunicatie.’

 

Pascal Kurvers, managing director van Webpower: ‘We zijn verheugd deel uit te maken van de Spotler Group en kijken ernaar uit om samen te werken met onze nieuwe collega's. We willen snel aan de slag met het productassortiment binnen de groep, zodat we deze ook direct efficiënt kunnen gaan aanbieden aan onze Webpower-klanten.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken