Carglass, YoungCapital en bol.com genomineerd voor E-mail Awards

Carglass, YoungCapital en bol.com genomineerd voor E-mail Awards
  • Online
  • 1 jul 2021 @ 10:32
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Awards

De jury van de DDMA E-mail Awards 2021 heeft bovendien Patrick van Wattum (Mailcampaigns), Quint Wapenaar (Basic-Fit) en Niels Gleditzsch (Albert Heijn) genomineerd voor de titel van E-mail Professional van het jaar.

Growing Minds, 100%EMAIL en RapidSugar gaan de strijd met elkaar aan in de Battle of the Agencies. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Summit op donderdag 30 september.

Juryvoorzitter Frans Reichardt: ‘De genomineerde e-mailprofessionals zijn stuk voor stuk waardige vertegenwoordigers van het e-mailvak. De jurydag in september zal uitwijzen wie van hen met de eer gaat strijken. Wat betreft de ingezonden e-mailcampagnes hebben we geen nieuwe technieken of toepassingen gezien. Veel van wat we zien, hebben we eerder gezien. De genomineerde campagnes zijn niettemin in meerdere opzichten – gebruik van data, techniek, e-maildesign en klantgerichtheid - prachtig en krachtig. De winnende e-mailcampagne kan een inspiratiebron zijn voor toekomstige campagnes.’

De DDMA E-mail Awards worden dit jaar voor de negende keer uitgereikt.

Alle ingezonden cases en motivaties zijn door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer creativiteit, effectiviteit en klantgerichtheid. Naast juryvoorzitter Frans Reichart bestaat de vakjury uit Lonieke Schepers (Wereld Natuur Fonds), Marjolein Kleinberg (TUI Group), Saartje de Wit (Emailhuis), Marc Borgers (100%driven), Ruben Zantingh-Božić (Marketing Enzym) en Martin Boschhuizen (Boschhuizen Marketingadvies).

Battle of the Agencies: de genomineerden maken dit jaar twee e-mails

Nieuw bij de Battle of the Agencies dit jaar is dat de genomineerden niet één, maar twee e-mails moeten creëren voor de opdrachtgever van deze editie: DPG Media. Om mee te doen hebben alle bureaus eerst een motivatie moeten indienen. Op basis hiervan heeft DPG Media drie bureaus geselecteerd die met elkaar de strijd mogen aangaan om wie de beste e-mailcampagne maakt voor DPG Media. Om een eerlijk beoordelingsproces te waarborgen zijn alle motivaties geanonimiseerd voordat DPG Media ze te zien kreeg. Uiteindelijk waren het bureaus Growing Minds, 100%EMAIL en RapidSugar die DPG Media wisten te overtuigen.

De uitreiking van de DDMA Email Awards vindt plaats tijdens de DDMA Email Summit op donderdag 30 september 2021 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail.

 

             

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken