Inschrijving DDMA EMAS Awards 2022 geopend
- Online
- 3 mrt 2022 @ 09:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Awards
- 3 mrt 2022 @ 09:02
- Nanny Kuilboer
De inschrijving van de nieuwe DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) is geopend. Er kan deelgenomen worden in vijf categorieën: Innovation, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies.
De vakjury van de competitie op het gebied van E-mail Marketing Automation bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de datadriven marketingindustrie: Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Liz Roetert Steenbruggen (Nationale Postcode Loterij), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (Zingo Pow), Jos Meijer (In Good Company), Nienke Bruggeman (Little Rocket) en Joris Balkema (Just Eat Takeaway).
Deadlines voor inschrijving DDMA EMAS Awards 2022
25 maart vóór 17:00: Battle of the Agencies
6 april vóór 17:00: Young talent
20 april vóór 17:00: Optimization, Innovation en Design
Air Miles is opdrachtgever voor de Battle of the Agencies
De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever Air Miles. Bureaus kunnen uiterlijk op 25 maart een motivatie indienen om mee te doen. Air Miles beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Vorig jaar viel 100%EMAIL in de prijzen met hun campagne voor DPG Media.
Over de DDMA EMAS Awards
De DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) worden, na de twee losstaande edities van 2020 en 2021, dit jaar weer live uitgereikt, tijdens de DDMA EMAS, die plaatsvindt op donderdag 23 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Tickets zijn te koop via emas.nu.
Aanmelden kan via: emas.nu/awards. De uitreiking vindt plaats tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit op 23 juni in de Kromhouthal in Amsterdam.
Over DDMA
DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service en is een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. ‘Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook geven we onze leden een stem in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- LinkedIn krijgt boete vanwege verwerking persoonsdata
- [interview] Picnic zet klantdata om in hyperpersoonlijk aanbod
- Google lanceert nieuwe functies in Maps, Waze en Earth
- Duits Verkeersbureau zet AI-influencer in om toeristen te lokken
- ACM waarschuwt jongeren voor onbetrouwbare webshops
- Senior Intelligence benadrukt waarde pensioengerechtigden...
Laatste Nieuws
- Google lanceert nieuwe functies in... 01-11-2024
- [interview] Picnic zet klantdata om... 01-11-2024
- ACM waarschuwt jongeren voor... 31-10-2024
- LinkedIn krijgt boete vanwege... 25-10-2024
- Patrick Petersen over PIM nominatie... 23-10-2024
- Duits Verkeersbureau zet... 23-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing