S4/MightyHive breidt uit met Salesforce-specialist Destined
- Online
- 29 jul 2021 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Online advertisingZakelijk
- 29 jul 2021 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Sir Martin Sorrell's conglomeraat S4 Capital, waarvan ook MediaMonks deel uit maakt, kondigt aan dat zijn MightyHive digitale media en data-activiteiten vanaf nu worden gecombineerd met Salesforce-specialist Destined.
De deal betekent uitbreiding van Sorrell's data- en digitale aanwezigheid in de Azië-Pacific.
Destined, opgericht in 2014 door Andrew France, heeft meer dan 85 gecertificeerde professionals in Australië, Singapore, Thailand, Vietnam en Pakistan. Het bureau levert cloudservices voor klanten zoals Spotify, Panasonic, Wingate, George Weston Foods en Opal HealthCare. Sir Martin Sorrell, uitvoerend voorzitter van S4 Capital licht toe: 'Bij S4 Capital onderscheiden we ons door de meest flexibele, deskundige en creatieve partners te zijn van 's werelds toonaangevende platforms, hardware- en softwarebedrijven en ik ben verheugd Andrew en zijn collega's te verwelkomen terwijl we uitbreiden onze relatie met Salesforce die diensten levert rond hun verschillende clouds in Azië-Pacific en daarbuiten.
Victor Knaap, directielid S4 en ceo MediaMonks vult aan op Linkedin: 'Samenvoegen met de snelheid van digitaal! Superblij met de extra SalesForce Power die we zochten bij S4.'
Andrew France, ceo en oprichter van Destined vertelt: 'We zouden niet enthousiaster kunnen zijn dan nu om onze krachten te bundelen met MightyHive, MediaMonks en S4 Capital. En samen te werken met hun wereldwijde Salesforce-serviceaanbod. Het is een fantastische kans om het aanbod van de bredere groep naar onze klanten te brengen en zo nog meer kansen te bieden aan onze mensen.'
Chris Martin, mede-oprichter van MightyHive en uitvoerend directeur van S4 Capital, tenslotte: 'Het Destined-team is ongelooflijk goed en we geloven dat het toevoegen van hen aan onze portfolio ons zal helpen onze activiteiten onmiddellijk te versnellen. En meer toegevoegde waarde te bieden aan klanten.'
(PvWK, bronnen: Mumbrella.com en Linkedin, foto: Andrea Piacquadio | Pexels)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Salesforce
- specialist
- conglomeraat
- Destined
- S4 Capital
- digital
- MediaMonks
- Sir Martin Sorrell
- overname
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- LinkedIn krijgt boete vanwege verwerking persoonsdata
- [interview] Picnic zet klantdata om in hyperpersoonlijk aanbod
- Google lanceert nieuwe functies in Maps, Waze en Earth
- Duits Verkeersbureau zet AI-influencer in om toeristen te lokken
- ACM waarschuwt jongeren voor onbetrouwbare webshops
- Senior Intelligence benadrukt waarde pensioengerechtigden...
Laatste Nieuws
- Google lanceert nieuwe functies in... 01-11-2024
- [interview] Picnic zet klantdata om... 01-11-2024
- ACM waarschuwt jongeren voor... 31-10-2024
- LinkedIn krijgt boete vanwege... 25-10-2024
- Patrick Petersen over PIM nominatie... 23-10-2024
- Duits Verkeersbureau zet... 23-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing