Randstad stopt als sponsor NOC*NSF
- Sponsoring
- 20 jul 2016 @ 11:23
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipOlympische SpelenSponsorship
- 20 jul 2016 @ 11:23
- Redactie Sponsoring
Randstad stopt na twintig jaar als sponsor van het NOC*NSF. Na de Olympische Spelen in Rio de Janeiro bouwen de partners de samenwerking af. Het contract eindigt op 31 december 2016. Twintig jaar sponsoring resulteerde in tal van projecten voor top- en breedtesport, waaronder het programma 'Goud op de Werkvloer'. Ruim 5.600 keer kregen topsporters via dit programma loopbaan- of studieadvies of vonden een baan of stage.
Janine Bos, directeur marketing en communicatie Randstad Groep Nederland: 'In de sport zegt men altijd dat je op je hoogtepunt moet stoppen. De spelen in Rio beloven een recordhoogte aan medailles, dus dit is een mooi moment. Twintig jaar hebben we mogen bijdragen aan een verdere professionalisering van top- en breedtesport. Sport staat in Nederland op hoog niveau. Daar zijn we trots op.'
Randstad is zich momenteel aan het heroriënteren op de eigen sponsorportefeuille, aldus Bos. 'We kijken naar nieuwe mogelijkheden die dicht bij onze dienstverlening liggen. Op de korte termijn geven we eerst prioriteit aan een zorgvuldige invulling en afronding van de sponsoractiviteiten van NOC*NSF.'
Via de samenwerking met NOC*NSF helpt Randstad topsporters om hun sportieve én maatschappelijke ambities waar te maken. Dat gebeurt onder meer via het langlopende programma 'Goud op de Werkvloer'. Topsporters en coaches kunnen hier terecht bij een adviseur met vragen over bijvoorbeeld studiekeuze, stage, loopbaan en bemiddeling naar de arbeidsmarkt. Voor topsporters die sport en studie wilden combineren werd de Randstad Topsport Academie opgericht.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
- Derde seizoen podcast Football is... 24-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing