Vitesse strikt logistieke topspeler DHL
- Sponsoring
- 23 dec 2019 @ 21:08
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - RecruitmentPartnershipVoetbal
- 23 dec 2019 @ 21:08
- Jeroen Mirck
Vitesse en logistiek bedrijf DHL gaan een samenwerking aan. De partner, die sterk is vertegenwoordigd in de Arnhemse regio, was al verbonden aan Vitesse eSports.
In Arnhem heeft de e-commerce divisie DHL Parcel twee belangrijke vestigingen, bij elkaar goed voor meer dan 500 medewerkers. Vitesse en DHL versterken elkaar momenteel al op meerdere gebieden. Zo is DHL Parcel sinds dit seizoen partner en shirtsponsor van Vitesse eSports.
Met de hulp van Vitesse wil DHL in contact komen met mensen die voor DHL willen werken, met name op het contact-center en als bezorger of chauffeur. De LED-boarding in GelreDome draagt hier in grote mate aan bij. Samen met Vitesse gaat DHL voor bestaande medewerkers leuke acties opzetten.
Gele accenten
Olivier Smit, commercieel directeur van Vitesse: 'We gaan in ieder geval voor anderhalf seizoen samenwerken. Voor zowel Vitesse als DHL is deze deal zakelijk interessant, maar we zijn er met name erg trots op dat een groot merk als DHL, dat net als Vitesse gele accenten bezit, zich verbindt aan Vitesse.'
Michel Clausing, commercieel directeur van DHL Parcel: 'Wie Arnhem zegt, zegt Vitesse. Door deze samenwerking wil DHL zijn aanwezigheid in de regio onder de aandacht brengen en mensen aanspreken die een loopbaan bij de meest innovatieve werkgever in de logistiek wel zien zitten.'
Binding met regio
Naast DHL werkt Vitesse momenteel al samen met de Arnhemse partijen Koninklijke Burgers’ Zoo en Nederlands Openluchtmuseum, die prijken op het thuis- en uitshirt van de club. Vitesse blijft ernaar streven om meerdere samenwerkingen met Arnhemse partijen aan te gaan, om zo de binding met de regio te versterken.
Op bijgaande foto wordt de samenwerking op ludieke (lees: ietwat stijve) wijze ingeluid. DHL bouwt alvast een muurtje voor de Vitesse-goal.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam... 08-11-2024
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing