PSV en Toto promoveren fan tot speler

PSV en Toto promoveren fan tot speler
  • Sponsoring
  • 29 jul 2024 @ 08:43
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • SportVoetbal

PSV-supporter William Tilburgs heeft dankzij Toto een ‘Contract for a Day’ gewonnen bij zijn favoriete voetbalclub. Hij werd tijdens de PSV-fandag ontvangen door technisch directeur en voormalig voetballer Earnest Stewart.

Tilburgs tekende een contract, kreeg een rondleiding, tenue, massage en werd zelfs voorzien van een voedingsschema. Als kers op de taart mocht hij mee in de stoet richting het stadion én verzorgde hij de aftrap van de wedstrijd PSV - Valencia. Een droom die uitkomt voor hem: ‘Vroeger was het als kleine PSV’er een jongensdroom om ooit in ons Philips Stadion spelen. Helaas waren de individuele voetbalkwaliteiten niet toereikend. Toch denk je altijd wat als? Dromen mag. Ik ben nu 32 jaar, de droom was realistisch gezien vervlogen. Totdat ik onlangs de e-mail kreeg om PSV-contractspeler voor een dag te worden. Ik ben ontzettend blij dat PSV en Toto dit mogelijk hebben gemaakt. De stap van Mifano 4 [zijn voetbalclub in Mierlo, red.] naar PSV 1 lijkt misschien wel groot, maar stiekem heb ik er altijd in geloofd.’

Samenwerking Toto en PSV
Contract for a Day is een samenwerking tussen Toto en PSV. Toto is al jaren partner van PSV, de club met een van de oudste supportersverenigingen van Nederland. Gezamenlijk bieden PSV en Toto een fan de kans om voor één dag voetballer bij PSV te zijn. Commercieel Directeur Frans Janssen van PSV: ‘We zetten al jaren verschillende middelen in om supporters zo veel mogelijk inkijkjes te geven, maar de volledige ervaring hebben we nog nooit gedaan.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken