Klanten van Essent dansen halve ton bijeen voor Villa Pardoes

  • Sponsoring
  • 3 dec 2019 @ 10:49
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • FondsenwervingMaatschappijMVO

Ruim 24.000 klanten van energiebedrijf Essent dansten afgelopen weekend tijdens Winter Efteling een bedrag van 49.500 euro bij elkaar voor Villa Pardoes. Villa Pardoes gebruikt het geld om haar locatie waar gezinnen met een ernstig ziek kind terecht kunnen voor een onvergetelijk vakantie, te verduurzamen.

Op 30 november en 1 december ontving Essent tijdens haar klantdagen 24.000 trouwe klanten in de Efteling. Patrick Lammers, CEO van Essent: 'Vanuit onze medewerkers kwam het idee om onze klanten deze leuke dagen te bezorgen en tegelijkertijd een goed doel te steunen. Dat werd Villa Pardoes, waar Essent notabene een van de founding partners van is.'

Het idee was snel geboren. Samen met dj’s en karakters Hans en Grietje van De Efteling werd er ieder uur door ouders en hun kinderen gedanst op het liedje ‘Stampen, stampen, stampen’. Dat beloonde Essent vervolgens met klinkende munt. Zo werd over de twee dagen maar liefst € 49.500,- bij elkaar gebracht.

Olaf Jungerius, fundraising Villa Pardoes: 'We willen onze gasten een optimale healing environment bieden: een omgeving die het welzijn van onze gasten bevordert en hen nieuwe energie geeft. Een goed binnenklimaat is dan van groot belang. Met de bijdrage van Essent en haar klanten, kunnen we onder andere de Villa beter isoleren, zonnepanelen aanbrengen en onze klimaatinstallatie moderniseren. Daarmee zetten we een belangrijke stap in de toekomst van ons vakantieverblijf.'

Essent helpt consumenten en organisaties om efficiënter om te gaan met energie. Essent werkt samen met verschillende servicepartners die specialist zijn op het gebied van duurzame energie-oplossingen zoals zonnepanelen en warmtepompen, of isolatie. Het bedrijf gelooft in een geleidelijke energietransitie, waaraan iedereen op zijn eigen tempo en eigen manier mee kan doen. Dankzij een stapsgewijze aanpak helpt het energiebedrijf Nederland met praktische en betaalbare oplossingen. Zo wil de energieleverancier iedereen meenemen in de energietransitie.

Op de foto: Olaf Jungerius (l), fundraising Villa Pardoes, en Pardoes nemen de cheque van € 49.500,- in ontvangst van Patrick Lammers, CEO van Essent.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken