Klanten van Essent dansen halve ton bijeen voor Villa Pardoes
- Sponsoring
- 3 dec 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - FondsenwervingMaatschappijMVO
- 3 dec 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Ruim 24.000 klanten van energiebedrijf Essent dansten afgelopen weekend tijdens Winter Efteling een bedrag van 49.500 euro bij elkaar voor Villa Pardoes. Villa Pardoes gebruikt het geld om haar locatie waar gezinnen met een ernstig ziek kind terecht kunnen voor een onvergetelijk vakantie, te verduurzamen.
Op 30 november en 1 december ontving Essent tijdens haar klantdagen 24.000 trouwe klanten in de Efteling. Patrick Lammers, CEO van Essent: 'Vanuit onze medewerkers kwam het idee om onze klanten deze leuke dagen te bezorgen en tegelijkertijd een goed doel te steunen. Dat werd Villa Pardoes, waar Essent notabene een van de founding partners van is.'
Het idee was snel geboren. Samen met dj’s en karakters Hans en Grietje van De Efteling werd er ieder uur door ouders en hun kinderen gedanst op het liedje ‘Stampen, stampen, stampen’. Dat beloonde Essent vervolgens met klinkende munt. Zo werd over de twee dagen maar liefst € 49.500,- bij elkaar gebracht.
Olaf Jungerius, fundraising Villa Pardoes: 'We willen onze gasten een optimale healing environment bieden: een omgeving die het welzijn van onze gasten bevordert en hen nieuwe energie geeft. Een goed binnenklimaat is dan van groot belang. Met de bijdrage van Essent en haar klanten, kunnen we onder andere de Villa beter isoleren, zonnepanelen aanbrengen en onze klimaatinstallatie moderniseren. Daarmee zetten we een belangrijke stap in de toekomst van ons vakantieverblijf.'
Essent helpt consumenten en organisaties om efficiënter om te gaan met energie. Essent werkt samen met verschillende servicepartners die specialist zijn op het gebied van duurzame energie-oplossingen zoals zonnepanelen en warmtepompen, of isolatie. Het bedrijf gelooft in een geleidelijke energietransitie, waaraan iedereen op zijn eigen tempo en eigen manier mee kan doen. Dankzij een stapsgewijze aanpak helpt het energiebedrijf Nederland met praktische en betaalbare oplossingen. Zo wil de energieleverancier iedereen meenemen in de energietransitie.
Op de foto: Olaf Jungerius (l), fundraising Villa Pardoes, en Pardoes nemen de cheque van € 49.500,- in ontvangst van Patrick Lammers, CEO van Essent.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam... 08-11-2024
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing