Eredivisie start samenwerking met First Touch Games
- Sponsoring
- 23 apr 2021 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - eSports
- 23 apr 2021 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
De Eredivisie CV en de achttien Eredivisieclubs zijn een driejarige overeenkomst aangegaan met de wereldwijde game-ontwikkelaar First Touch Games voor de nieuwe versie van de mobiele voetbalgame Score! Hero 2.
De lancering van het spel Score! Hero 2 is het vervolg op de originele en wereldwijd bekende Score! Hero-game. Het eerste deel is al meer dan 5 jaar een begrip in de markt van mobiele games, met meer dan 300 miljoen downloads wereldwijd en dagelijks miljoenen actieve gamers.
Score! Hero 2 bouwt volgens de Eredivisie voort op deze erfenis met een groot aantal verbeteringen, met als hoogtepunt de introductie van de officiële licenties van een viertal voetbalcompetities in Europa.
Naast de samenwerking met de Eredivisie, die alle 18 teams in het seizoen 2020/21 en de twee seizoenen daarna omvat, verschijnen ook teams uit de Spaanse La Liga, Duitse Bundesliga en Belgische Pro League in het spel.
Charles Chapman, directeur van First Touch Games: ‘We zijn verheugd om samen te werken met de Eredivisie voor de lancering van Score! Hero 2. De Eredivisie is een van de meeste bekende en gerespecteerde voetbalcompetities ter wereld. Een competitie met veel spelers met kwaliteiten, talent en klasse, en een genot om naar te kijken. Het zijn deze kwaliteiten die we willen inbrengen bij Score! Hero 2, als basis voor het succes de komende jaren.’
Marc Rondagh, Business Development Manager bij de Eredivisie: ‘We zijn erg blij dat we met de Eredivisie onderdeel zijn van FTG’s nieuwe voetbalspel. Score! Hero 2 biedt ons een platform om nieuwe fans te bereiken en bestaande fans meer te binden, zowel nationaal als wereldwijd. Daarnaast biedt het spel veel vermaak op dagen wanneer er geen voetbal is.’
Score! Hero 2 is sinds donderdag te downloaden in de iTunes App Store en Google Play Store.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam... 08-11-2024
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing