Qatar Airways creëert reclame met kijker in de hoofdrol

Qatar Airways creëert reclame met kijker in de hoofdrol
  • Algemeen
  • 4 sep 2024 @ 13:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Qatar Airways heeft een nieuwe wereldwijde 'AI Adventure'-film onthuld, die gebruikmaakt van geavanceerde technologie waarmee de kijker de hoofdrol kan spelen in bepaalde scènes.

Volgens de luchtvaartmaatschappij is de film een primeur in de luchtvaartindustrie. Dankzij AI kunnen kijkers in meerdere scènes in de film om de hoofdrol te spelen. Dankzij geavanceerde AI-technologie krijgen de personages de uiterlijke kenmerken van de kijker, zoals gezichtskenmerken en huidskleur.

Qatar Airways Senior Vice President van Global Marketing & Corporate Communications, Babar Rahman, verklaart: ‘Met deze laatste campagne hebben we onze visie als marktleider in innovatie kunnen vastleggen. Het creëren van een meeslepende merkervaring waarin iedereen de ster kan zijn, heeft ons in staat gesteld om unieke, gepersonaliseerde verbindingen met ons publiek te creëren, zodat elk moment echt onvergetelijk is.’

Wie het wil proberen kan hier terecht.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken