De Olympische Spelen live te zien op DOOH
- Sponsoring
- 1 aug 2024 @ 09:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 aug 2024 @ 09:00
- Michiel van Zaane
Op een aantal DOOH-schermen (Cityscreens) in Nederlandse steden zijn live wedstrijden van TeamNL tijdens d Spelen in Parijs te zien, net als highlights, de medaillespiegel en een nieuwsfeed. Uiteraard is er op de schermen ook reclame te zien.
Dat is mogelijk doordat NOC*NSF het partnership met Ocean Outdoor verlengd heeft. Ocean zet de zomer dan ook in het teken van de Olympsche Spelen met verschillende campagnes en activaties.
In Parijs kunnen bezoekers van het TeamNL huis alle wedstrijden van TeamNL live vanuit een fanzone buiten op een speciaal geplaats scherm. Ocean Labs heeft voor dit scherm een Deep Screen uiting ontworpen, volledig in het teken van de Olympische Spelen. Daarnaast worden bezoekers op de hoogte gehouden van alle successen van TeamNL doormiddel van een medaille spiegel en uitgezonden highlights.
Ook in Nederland staat alles in het teken van de Olympische Spelen. Cityscreens in verschillende steden zullen worden ingezet om live wedstrijden, highlights, een medaillespiegel en, in samenwerking met het AD, een Olympische newsfeed te tonen. Daarnaast zijn er verschillende reclamemasten voorzien van Special Builds, onder andere van Odido, waarbij de sporters van TeamNL uitgelicht worden.
Marc van Hamelen, Director of Business Development, Ocean Outdoor: ‘Voor ons zijn de Olympische Spelen een uitgelezen kans om onze ideeën tot uiting te laten komen. We zijn er trots op om vanuit Ocean Labs met verschillende projecten emotie, zichtbaarheid en creativiteit aan campagnes toe te voegen. Het is een mooie showcase van wat we met Ocean Labs allemaal kunnen betekenen voor adverteerders.’
In de Westfield Mall of the Netherlands is een groot scherm neergezet waarop een Olympische programmering wordt getoond met daaromheen een fanzone. Dit scherm is speciaal geplaatst voor de Olympische Spelen, en is met 21m2 een eye-catcher midden in het winkelcentrum. Adverteerders hebben hier de mogelijkheid om een 30” spot met geluid uit te zenden.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach bouwpartner van Red Bull Stalen Ros fietsrace
- Jeugdfonds Sport & Cultuur en ABN Amro sluiten partnership
- Boss Parfums is Official Supplier Eredivisie
- Essent terug in schaatsen, vervangt Jumbo als hoofdsponsor
- ING en KNVB helpen amateurvoetbalclubs verduurzamen
- 82.000 bezoekers voor de VriendenLoterij ZomerConcerten
Laatste Nieuws
- ING en KNVB helpen... 05-09-2024
- Essent terug in schaatsen, vervangt... 05-09-2024
- Boss Parfums is Official Supplier... 04-09-2024
- 82.000 bezoekers voor de... 02-09-2024
- Hornbach bouwpartner van Red Bull... 29-08-2024
- Jeugdfonds Sport & Cultuur en ABN... 29-08-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing